تغییر سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر هنرهای تجسمی، در حکم مجید ملانوروزی - مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت ارشاد - آمده است: «با توجه به سوابق و تجربه‌های ارزشمند جنابعالی در زمینه مدیریت هنری به‌عنوان سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران منصوب می‌شوید.

موزه هنرهای معاصر تهران به‌عنوان یکی از موزه‌های شاخص هنری جهان مستلزم تقویت جایگاه حرفه‌ای و هنری و پویایی مستمر است که امیدواریم با تلاش شما، تعامل با هنرمندان، فعالان هنری و همکاران آن مجموعه اهداف و برنامه‌های پیش‌رو محقق شود و در این مسئولیت موفق و موید باشید.»

علی‌محمد زارع از سال ۱۳۹۲ تا کنون معاون دفتر هنرهای تجسمی بوده است و پیش از آن نیز معاون دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های هنری بود. زارع همچنین در سال‌های ۱۳۸۷ تا ۱۳۸۸ مدتی معاونت دفتر هنرهای تجسمی را برعهده داشت.

بنا بر روال سال‌های پیش و دوره‌های قبلی که مدیرکل هنرهای تجسمی همزمان سرپرستی موزه هنرهای معاصر تهران را برعهده داشت، مجید ملانوروزی نیز از سال ۱۳۹۲ تا کنون مدیرکل هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران بود و از این پس، سرپرستی موزه را علی‌محمد زارع برعهده دارد.

logo-samandehi