نحوه برخورداری از خدمات بیمه درمان تکمیلی و دریافت خسارت بیمه شدگان صندوق اعتباری هنر

بیمه شدگان درمان تکمیلی سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ صندوق اعتباری هنر، می توانند با مراجعه به بیش از هزاران مرکز خدمات دهی (در سراسر کشور) و ارائه کارت ملی از خدمات درمانی (تا سقف تعهدات بیمه نامه مطابق تعرفه های اعلامی وزارت بهداشت و کسر فرانشیز) برخوردار شوند.


به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، همچنین بیمه شدگان برای برخورداری از خدمات مراکز طرف قرارداد غیرآنلاین می توانند با ارائه دستور پزشک به یکی از مراکز شعب بیمه دانا، معرفی نامه دریافت نمایند.شایان ذکر است؛ بیمه شدگان می توانند از خدمات درمانی تا سقف تعهدات بیمه نامه بر اساس تعرفه های اعلامی وزارت بهداشت و صرفاً با پرداخت مبلغ فرانشیز برخوردار شوند.

برخورداری از خدمات درمانی- تشخیصی مراکز غیر طرف قرارداد بیمه دانا

تحویل اسناد هزینه ای بیمه شدگانی که به مراکز درمانی- تشخیصی غیر طرف قرارداد بیمه دانا مراجعه می کنند، فقط از طریق مراجعه به یکی از نزدیکترین شعب بیمه دانا در سراسر کشور امکان پذیر می باشد. همچنین بیمه شدگان برای اطلاع از آخرین وضعیت پرونده های درمانی می توانند از طریق پرتال مشتریان بیمه دانا به نشانی totalapp.dana-insurance.ir/portalmoshtarian و با وارد کردن کدملی و رمز عبور (بصورت پیش فرض تاریخ تولد و قابل تغییر می باشد) سوابق ارائه مدارک، واریز خسارت را مشاهده نمایند.

برای آگاهی از مراکز ارائه خدمات شرکت بیمه دانا، کلیک کنید.
جهت مشاهده لیست شعب بیمه دانا کلیک کنید.

logo-samandehi