جستجوی امید در همزیستی با طبیعت

آثار Choi زنگ خطر اضطراری اکوسیستم را به صدا در می آورند و در عین حال شاعرانه هستند، زیرا او امید را از طریق ایده آل همزیستی با طبیعت در پتانسیل زندگی جستجو می کند.


به گزارش گالری آنلاین، به عنوان بخشی از رویداد DESIGNART توکیو 2023، انجمن گینزا مزون هرمس که به بررسی مسائل زیست محیطی از زبان هنر می پردازد. در این رویداد از هنرمند کره جنوبی Jaeeeun Choi دعوت شد تا به تلاش‌ها برای رسیدگی به تغییرات اقلیمی جهانی و سایر بحران‌های اکولوژیکی مبرمی که بشریت با آن روبه‌رو است نگاه کند. این تلاش‌ها پرسش‌هایی را در مورد چگونگی ایجاد توازن بین خواسته‌های زیست‌محیطی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی ایجاد کرده است.

نمایشگاه La Vita Nuova توسط Fondation d'entreprise Hermès نگاهی به زندگی حرفه ای 40 ساله Jaeeun Choi و گفتگوی مداوم او با محیط زیست و طبیعت دارد. چوی در سال 1953 در سئول، کره جنوبی متولد شد و به ژاپن رفت تا در مدرسه سوگتسو ایکبانا - که معمولاً به عنوان هنر ژاپنی گل آرایی شناخته می شود، تحصیل کند. او به عنوان دستیار هیروشی تشیگاهارا، استاد نسل سوم مکتب سوگتسو، کار کرد. در این فرآیند، هنرمند جنبه های سطحی هنر و همچنین مفاهیم فضایی و دیدگاه کیهانی آن را آموخت. از دهه 1980 به بعد، او آثار هنری حول محورهای چرخه زندگی و زمان خلق کرده است. این نمایشگاه با ترکیب آثار قدیمی و جدید، هنر Jaeeun Choi را به عنوان بازسازی ایده آل همزیستی با طبیعت معرفی می کند، در حالی که او با اکوسیستم های ضروری برای زندگی دست و پنجه نرم می کند.


logo-samandehi