فراخوان برنامه PhDArts در آکادمی هنر سلطنتی هلند

برنامه PhDArts با همکاری آکادمی هنرهای خلاقانه و هنرهای نمایشی دانشگاه لیدن (ACPA) و آکادمی هنر سلطنتی، لاهه (KABK) برگزار میشود و فرصت های جدیدی را برای هنرمندان با از میان بردن مرز میان بحث های عملی و نظری ایجاد میکند.

به گزارش گالری آنلاین، PhDArts یک برنامه دکترای بین المللی در زمینه هنر و طراحی بصری است. PhDArts به عنوان یک پلتفرم برای هنرمندان عمل می کند که تفکر نظری و عمل هنری را به یکدیگر مرتبط کنند.

کاندیداهای دکترا به دنبال مسیرهای تحقیقاتی فردی هستند که توسط تیم نظارت بر آنها هدایت می شود. علاوه بر این، داوطلبان دکترا در یک برنامه تحصیلی دکترا شرکت می کنند که شامل سخنرانی ها، سمینارها، آموزش و کارگاه می شود.

هر متقاضی باید یک موضوع پژوهشی روشن و همچنین یک طرح پژوهشی را ارائه دهد. علاوه بر این، باید گفتمان تحقیق را به روشنی توصیف کرد. دکترای PhDArts یک تعهد تحقیق درازمدت است که عموما شامل چهار سال است.

این تحقیق باید به دانش در مورد هنر/ طراحی و همچنین گفتمان بین المللی در زمینه تحقیقات کمک کند.

درخواست شامل دو مرحله است. مرحله اول ارزیابی پرونده تحقیق متقاضی است که از طریق فرم درخواست آنلاین بارگذاری می شود. پرونده تحقیق توسط یک گروه مشاور شامل نمایندگان آکادمی سلطنتی هنر لاهه و دانشگاه لیدن (آکادمی هنرهای خلاق و هنرهای نمایشی) ارزیابی خواهد شد. در صورت ارزیابی مثبت توسط گروه مشاورین ، متقاضی وارد مرحله دوم درخواست می شود و برای امتحان ورودی دعوت می شود. امتحانات ورودی در آکادمی هنرهای خلاق و نمایشی در لیدن برگزار می شود.

پرونده تحقیق شامل سه مورد است:

- فرم درخواست

- برنامه درسی همراه جزئیات

- نمونه کارها

نمونه کارها باید انتخاب دقیق از موادی باشد که نمایانگر کارهای هنرمند یا طراح باشد. متقاضیان می توانند تصمیم بگیرند که آیا کلیات مربوط به کار خود را ارائه دهند یا آثار و مطالبی را انتخاب کنند که به طور خاص با پروژه تحقیقاتی پیشنهادی مرتبط باشد. متقاضیان خود وظیفه انتخاب کار خود را دارند.

نمونه کارها می تواند حداکثر 20 تصویر در یک فایل PDF باشد. علاوه بر این، نمونه کارها می تواند حداکثر 3 فیلم را شامل شود. اطمینان حاصل کنید که هنگام تهیه نمونه کارها خود از حداکثر میزان تصاویر و فیلم ها فراتر نمی روید. به منظور ارسال فیلم، با درج آدرس URL در پرونده PDF، پیوندهایی به پلت فرم دیجیتال مانند Vimeo ،You Tube یا وب سایت یا وبلاگ خود وارد کنید. در صورت لزوم، یک رمز عبور تهیه کنید.

جزئیات زیر باید در نمونه کارها موجود باشد:

- عنوان هر کار

- تاریخ خلق اثر

- متریال

- جزئیات در مورد ماهیت کار

- نمونه کارها با بارگذاری پرونده PDF در فرم درخواست آنلاین ارسال می شود.

- دستورالعمل VITA CURRICULUM

- لطفا CV را به صورت فایل PDF ذخیره کنید. اطمینان حاصل کنید که به ترتیب گفته شده به تمام نکات زیر پرداخته اید.

- مشخصات شخصی

- عنوان، نام و نام خانوادگی، جنسیت، تاریخ و محل تولد، ملیت، آدرس و وب سایت خود را (اختیاری) ارائه دهید.

- مطالعات آموزش عالی (لیسانس/ کارشناسی ارشد/ دیپلم حرفه ای)

- موسسه آموزش عالی/ دانشگاه

- تاریخ فارغ التحصیلی

- موضوع اصلی/ رشته/ پایان نامه

- موضوعات مرتبط را در مورد تجربه خود با Practice-as-Research لیست کنید.

- تجربه حرفه ای از زمان فارغ التحصیلی

- تاریخ های مهم ترین فعالیتهای خود را به عنوان هنرمند و یا معلم تعیین کنید و مشخص کنید که آیا تمام وقت یا نیمه وقت بوده اند.

- سایر فعالیتهای حرفه ای

- به عنوان مثال، داشتن پست در کمیته ها، مشارکت در سازماندهی رویدادهای هنری و عضویت در هیئت های هنری.

- بورسیه ها و جوایز

- هر جوایز هنری که برنده شده اید یا بورس های تحصیلی/ کمک هزینه هایی را که با موفقیت برای آنها درخواست کرده اید ذکر کنید.

- نمایشگاه های بزرگ/ خلاقیت

فقط نمایشگاه های مهم و خلاقانه را درج کنید و مواردی را که مستقیماً با تحقیقات پیشنهادی مرتبط هستند. همچنین تأثیر آنها را در زمینه هنری و یا تحقیقاتی خود توصیف کنید.

توصیه نامه:

اسامی و اطلاعات تماس سه استاد را که می توانند با PhDArts ارتباط برقرار کنند بنویسید. آنها می توانند درباره دانش و کیفیت و تحقیقات هنری شما بنویسند.

رزومه با بارگذاری پرونده PDF در فرم درخواست آنلاین ارسال می شود.

مهلت ارسال درخواست: هر سال 1 اکتبر و 1 آپریل

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi