روایت رضا رفیعی راد از نمایشگاه «او الهام می بخشد» در نیویورک

«او الهام می بخشد» عنوان یک نمایشگاه در نیویورک است که با حضور 60 هنرمند معاصر از سراسر جهان در گالری THE UNTITLED SPACE به نمایش در خواهد آمد.

هنرمند ایرانی، رضا رفیعی راد که با یک اثر مفهومی در این رویداد شرکت کرده است، در رابطه با موضوع این نمایشگاه بیان کرد:

در دوران معاصر ما که آشفتگی های سیاسی و اعتراضات زیادی در سراسر جهان درباره مسائل زنان رخ داده است، تامل بر این موضوع که یک زن می تواند الهام بخش باشد بسیار ضروری است. این نمایشگاه با موضوع «او الهام بخش است» از هنرمندان کشورهای مختلف خواسته بود تا آثار خود را با محوریت زن یا زنان الهام بخشی که تاثیرات مثبتی بر جهان ما گذاشته اند به گالری تحویل دهند.

زن یا زنانی که گذشته ما را شکل داده یا در آینده به ما کمک خواهند کرد. بدین معنی این نمایشگاه نه تنها به زنان حاضر بلکه به میراث زنانی که تاکنون راه را برای جامعه زنان هموار ساخته اند و الهام بخش بوده و زنان دیگر را توانمند ساخته اند می پردازد. آثار این نمایشگاه در قالب هنرهای مفهومی و نیز مدیوم های نقاشی و عکس اجرا خواهد شد.

کلیه هنرمندان منتخب نیزمتعهد بودند تا ده درصد ازعواید این نمایشگاه را به سازمان She Should Run در ایالات متحده بدهند که از سال 2008 تاسیس شده است.

وی در ادامه ضمن اشاره به برگزاری یک پرفورمنس در طول برگزاری نمایشگاه توسط هنرمند پرفورمر آمریکایی خانم کاترین کراکت، با همراهی هنرمند دیگری به نام لورا ول، افزود:

قبلا هم با موضوع زنان در گالری دانشگاه University of Cincinnati Blue Ash سینسیناتی با موضوع زن داشتم که عنوان نمایشگاه هم Impact بود.

لازم به ذکر است این گالری قبلا هم با موضوع UPRISE / ANGRY WOMEN ، (از خواب بیدار شوید زنان عصبانی) در ژانویه ۲۰۱۷ آثار بیش از ۷۰ هنرمند معاصر را به نمایش گذاشته بود.

اسامی هنرمندان در گالری THE UNTITLED SPACE در نمایشگاه SHE INSPIRES:


Agent X, Alex Nuñez, Alexis Duque, Ann Lewis, Anna Cone, Annika Connor, Anya Rubin, Anyes Galleani, Boo Lynn Walsh, Cabell Molina, Cassandra Klos, Cecilia Collantes, Cristin Millett, Danielle Siegelbaum, Daryl Daniels, Dena Paige-Fischer, Desire Rebecca Moheb Zandi, Diana Casanova, Elise Garcia de la Huerta, Farrin Chwalkowski, Fischer Cherry, Haile Binns, Indira Cesarine, J’Nell Jordan, Jacqueline Secor, Jamie Martinez, Jasmine Anokye, Jennifer Dwyer, Jeremy Penn, Jess De Wahls, Joanna Wlazyn, Joseph Cavalieri, Julia Vanifatieva, Kat Toronto, Katya Zvereva, Kelsey Bennett, Ki Sub Lee, Kim Rae Taylor, Laura Murray, Lauren Rinaldi, Leslie Sheryll, Lili Lopez, Linda Friedman Schmidt, Loretta Lomanto, Lynn Bianchi, Manju Shandler, Marcelo Daldoce, Maria Petrovskaya, Michael Hubbard, Molly Crabapple, Nicole Washington, Nils Karsten, Rebecca Leveille, Reza Rafiei Rad, Rosemary Meza-DesPlas, Sam Cannon, Shihori Yamammoto, Sylvia Maier, Tara Lewis, Zen Sevastyanova

logo-samandehi