نمایش آثار ۳۰۰ هنرمند در فروش سالانه انجمن نقاشان

منیژه صحی، سخنگوی انجمن نقاشان ایران در برگزاری نمایشگاه سالانه انجمن نقاشان که از ۲۲ اسفندماه در خانه هنرمندان ایران آغاز می‌شود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: در نمایشگاه امسال انجمن نقاشان حدود ۳۰۰ هنرمند حضور خواهند داشت که از آنان یک یا دو اثر روی دیوار خواهد رفت. همچنین از آثار حجمی بعضی از اعضای انجمن نیز در این نمایشگاه مجسمه‎هایی به نمایش درخواهد آمد.

وی درباره اینکه چرا آثار حجمی در این نمایشگاه وجود دارد نیز اظهار کرد: ما معتقدیم که نقاشی و حجم هر دو جزیی از هنرهای تجسمی هستند و برای ما تفاوتی میان آن‌ها وجود ندارد به همین دلیل از اعضای انجمن خواستیم که آثار مجسمه خود را نیز در این نمایشگاه شرکت دهند.

مسئول نمایشگاه‎های انجمن نقاشان ایران با بیان اینکه در این نمایشگاه آثاری با قیمت یک تا سه میلیون تومان به فروش گذاشته خواهد شد افزود: تعداد هنرمندان نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته تقریبا ۶۰ نفر بیشتر شده است. ما از هنرمندان درخواست کردیم که آثاری با قیمت‏‌های یاد شده ارائه کنند و سال خلق اثر، تکنیک و اندازه آن به انتخاب خود هنرمندان بوده است.

صحی ادامه داد: در این نمایشگاه آثار هنرمندانی چون منوچهر معتبر، علی اکبر صادقی، سید مهدی حسینی، محمدابراهیم جعفری، کریم نصر، شهرزاد اصولی، فریدون امیدی، رضا لواسانی، خسرو خسروی و بسیاری هنرمندان نامدار دیگر حوزه نقاشی ایران به نمایش و فروش گذاشته خواهد شد.

وی درباره تاریخ برگزاری این فروش سالانه نیز گفت: نمایشگاه در خانه هنرمندان از تاریخ ۲۲ تا ۲۷‌ اسفند ماه برگزار می‌‏شود و پس از پایان تعطیلات سال نو از ۱۵ تا ۲۰ فروردین سال ۹۴ علاقه‎مندان می‌‏توانند برای بازدید از آن به خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

logo-samandehi