یک نقطه از آتلیه ام نشستم و سعی کردم تمام کارها را از همان نقطه انجام بدهم

روایت معصومه مظفری از نمایشگاه "در جای دیگر"



"در جای دیگر" عنوان نمایشگاه نقاشی های معصومه مظفری است که از 17 تا 28 آذرماه در گالری طراحان آزاد. دایر است.
مظفری در این نمایشگاه 44 اثر را در ابعاد 24 *32 سانتی متر به نمایش درآورده است. وی در کارها از تکنیک آکرلیک، مدادرنگی، ذغال، آب مرکب و یا ترکیبی از تکنیک ها استفاده کرده است.
این هنرمند در رابطه با چگونگی رسیدن از ایده به اجرای این آثار در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین، توضیح داد:من در یک نقطه از آتلیه ام نشستم و سعی کردم تمام کارها را از همان نقطه انجام بدهم. میخواستم ببینم که این موضوع من را به چه چالش هایی می کشاند، اینکه چه اتفاقی قرار است بیفتد، چقدر می توان در یک جا و یک نقطه متمرکز شد، این مسئله برای من هم از نظر حسی و معنایی و هم از جهت بحث های تکنیکی و زیبایی شناسی خیلی مهم بود. این روند را از خرداد ماه شروع کردم و مرتب در همان نقطه نشستم و تغییرات پیرامون را ثبت کردم.
به گفته مظفری، عنوان " درجای دیگر" از این جهت برای این مجموعه آثار انتخاب شده است که درهای موجود در نقاشی ها رو به جایی هستند که نمی دانیم کجاست، این درها رو به یک مکان باز یا بسته می شوند.
این استاد دانشگاه در ادامه افزود: این عنوان در واقع به تلاش من اشاره دارد که نمی دانم این درها به کجا ختم می شوند.
مظفری در پایان اشاره کرد که چند اثر اول و چند اثر اخر دقیقا به ترتیب زمان تولیدشان قرار گرفته اند ولی کارهای میانی به دلیل اینکه در فواصل زمانی مختلف طراحی شدند، به ترتیب تولید جایگذاری نشده اند.




logo-samandehi