هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی فردا تمام می‌شود

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، تالار وحدت هشتم اسفندماه از ساعت ۱۸:۳۰ میزبان مراسم اختتامییه هشتمین جشنواره تجسمی فجر خواهد بود. در این مراسم که با حضور علی جنتی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی -، علی مرادخانی - معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی -، مجید ملانوروزی - مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی فجر - و جمعی از مسؤولان و هنرمندان برگزار می‌شود، برگزیدگان این رویداد هنری در بخش مسابقه، فجر ملی، مستندهای تجسمی و پژوهش معرفی خواهند شد.

در این مراسم، به رسم هر ساله جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بخش مفاخر هنری از هنرمندان پیشکسوت و باسابقه کشور در شاخه‌های مختلف هنری تجلیل و تندیس طوبای زرین جشنواره هنرهای تجسمی فجر همراه مدالیوم این جشنواره به آن‌ها اهدا خواهد شد.

هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از ۹ بهمن‌ماه امسال با برپایی نمایشگاه بخش مسابقه این رویداد با نگاه به هنر معاصر ایران در موسسه فرهنگی هنری صبا فرهنگستان هنر افتتاح شد و با استقبال گسترده علاقه‌مندان به هنر روبه‌رو شد.

این جشنواره در بخش «فجر و هنر ملی» میزبان آثار نگارگری و خوشنویسی بود که این نمایشگاه نیز در فرهنگسرای نیاوران برپا شد. نمایشگاه «گنج رضوان» با نمایش آثاری با موضوع امام رضا (ع) در موزه فلسطین، بخش فیلم‌های مستند تجسمی فجر در موزه هنرهای معاصر تهران و بخش همایش «هنر معاصر ایران و جهانی شدن» با حضور جمعی از هنرمندان و پزوهشگران از دیگر بخش‌های هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر بود.

مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با معرفی برگزیدگان این رویداد هنری در تالار وحدت برگزار می‌شود؛ اما نمایشگاه این رویداد تا ۱۷ اسفندماه در موسسه صبا میزبان علاقمندان خواهد بود تا از آثار برگزیده این جشنواره دیدن کنند.

logo-samandehi