لیلی گلستان از برپایی نمایشگاه در حمایت از محیط بان محکوم به اعدام میگوید

به گزارش گالری آنلاین نمایشگاه آثار نقاشی ، خط ، مجسمه و عکس در خانه ی هنرمندان و با همکاری انجمن پاما و گالری گلستان در حمایت از یک محیط بان محکوم به اعدام طی دو روز 19 و 20 اسفند ماه برگزار شده است.

لیلی گلستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارر گالری آنلاین در رابطه با این نمایشگاه توضیح داد:

به من پیشنهاد شد که برای حمایت از یک محیط بان که به اعدام محکوم شده نمایشگاهی برگزار شود و با مبلغی که از فروش آثار بدست می آید بتوان به این فرد کمک کرد. بنابراین من در یک فرصت کوتاه توانستم از هنرمندان گالری گلستان خواهش کنم کار بیاورند و این نمایشگاه روز چهارشنبه 19 اسفند ماه در خانه هنرمندان افتتاح شد و تا روز پنج شنبه ادامه دارد.

گلستان در رابطه با میزان فروش آثار این نمایشگاه توضیح داد:

متاسفانه شاهد فروش موفقی در این نمایشگاه نبوده ایم و من بسیار متاسفم که هیچ یک از آقایون و خانم های محیط زیستی به نمایشگاه نیامده اند. قبلا یک نمایشگاه در حمایت از یوزپلنگ ایرانی که نسل آن در حال انقراض بود در گالری گلستان برپا گشت که با خرید و جمعیت قابل توجهی مواجه شد اما متاسفانه در این نمایشگاه که در حمایت از یک انسان محیط بان شکل گرفته چنین استقبالی دیده نشد و امیدوارم این مورد در روز پنج شنبه که آخرین روز نمایش است جبران شود.

هنرمندان این نمایشگاه:

علاقه مندان به بازدید و خرید از این نمایشگاه میتوانند امروز ، پنج شنبه بیستم اسفند ما از ساعت 13 الی 20 به خانه ی هنرمندان ایران مراجعه نمایند.

logo-samandehi