چاپ کتاب آثار موزه هنرهای معاصر به نفع مردم است

کامبیز درمبخش با بیان این‌که امیدوارم کتاب گنجینه‌ی موزه هنرهای معاصر انتشار یابد، گفت: چاپ این کتاب به نفع هنرمندان و مردم است.

این طراح و کاریکاتوریست در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی آغاز نمایش مجازی گنجینه‌ی موزه‌ی هنرهای معاصر با نمایش تعدادی از آثار نقاشی گنجینه، اظهار کرد: تعداد آثار گنجینه‌ی موزه کاملا مشخص است و کسی نمی‌تواند به راحتی ادعا کند، اثر یا آثاری در این گنجینه نیست. کسانی که در موزه کار می‌کنند و مسؤولیت آنجا را برعهده دارند، جوابگو هستند. گاهی شایعاتی درباره‌ی گنجینه‌ی موزه شنیده می‌شود، ولی شایعه فقط شایعه است.

او ادامه داد: شایعه در اطراف ما زیاد است. نباید چیزی را که صد درصد به آن مطمئن نیستیم، باور کنیم. با این حال، وقتی این شایعات مطرح می‌شود، مسؤولان موزه اعلام می‌کنند که اگر درباره‌ی گنجینه ابهامی وجود دارد، می‌توان از گنجینه دیدن کرد.

درمبخش همچنین بیان کرد: امیدوارم کتاب گنجینه‌ی موزه‌ی هنرهای معاصر منتشر شود. چاپ این کتاب به نفع هنرمندان و مردم است و در وضعیتی که کتاب، کم خریده و خوانده می‌شود، مؤسسات دولتی می‌توانند با چاپ کتاب‌های هنری به این عرصه کمک کنند.

این هنرمند که به‌تازگی آثارش را در فضای مجازی با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد، همچنین گفت: به پیشنهاد بزرگمهر حسین‌پور - کاریکاتوریست - تصمیم گرفتم آثارم را در فضای مجازی منتشر کنم. برخی از این آثار مربوط به ۳۰ سال پیش هستند. در حال حاضر که همه روزنامه و مجله نمی‌خرند، فکر کردم این کار می‌تواند برای مخاطبانم جالب باشد. تصمیم دارم آثار جدیدتری بگذارم و مرتب کارهای تازه ارایه کنم. البته به‌زودی شش اثر از طراحی‌هایم در یک نمایشگاه گروهی پرتره به‌نمایش گذاشته می‌شود. همچنین در حال برنامه‌ریزی برای برپایی چند نمایشگاه انفرادی در پاییز امسال هستم.

logo-samandehi