رئیس انجمن نقاشان: ارتباط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید با هنرمندان مناسب باشد

به گزارش گالری آنلاین، معصومه مظفری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار هنرهای تجسمی ایرنا اظهار کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید از توانایی تعامل خوب با هنرمندان برخوردار باشد و از نزدیک مشکلات آنها را ببیند.

وی با اشاره به سیدرضا صالحی امیری به عنوان گزینه پیشنهادی تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در مورد ایشان شناختی ندارم و تا عملکردشان را نبینیم نمی توانیم نظر بدهیم.

مظفری ادامه داد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید از حوزه های مختلف موسیقی، سینما تئاتر، هنرهای تجسمی و غیره دارای شناخت باشد.

وی اظهار داشت: ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حوزه موسیقی و سینما به ویژه هنرمندان تجسمی باید تقویت شود.

مظفری افزود: باید با جامعه تجسمی تعامل و ارتباط برقرار شود و حرف و مشکلات را بشنوند درمورد برگزار نشدن نامناسب بی ینال ها که همه به دلیل مشکلات بودجه است نیز باید تدبیری اندیشیده شود.

وی اظهار داشت: انجمن ها در دوره ای شکل گرفته اند که هنوز برای آنها ردیف بودجه تصویب نشده است. ما از وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی می خواهیم این مشکل را حل کند و در این زمینه، آماده همکاری و مشاوره هستیم.

مظفری گفت: ما نیاز به موزه داریم و موزه ای ملی می خواهیم تا آثار در آن نگهداری شود، وزیر ارشاد باید بودجه لازم در نظر بگیرد و یک موزه ملی برای هنرهای تجسمی ایجاد کند و با هوشیاری وزیر می توان به این مهم دست یافت.

logo-samandehi