متیو بارنی؛ تجسم اسطوره و وحشت / گزارش تصویری


به گزارش گالری آنلاین منهتن عادتی دیرینه در تولید لحظات پربازده دارد. اگر در ساحل ایست ریور در یک روز پوشیده از ابر از آخرین روزهای اکتبر ایستاده باشید. چیزهای عجیب و غریبی حتی با استانداردهای نیویورکی می بینید. مردی که این گزاره را اولین بار مطرح کرد متیو بارنی بود. هنرمند رویایی و فیلم ساز در 46 سالگی فراتر از زیباترین, جذاب ترین و عجیب ترین تصاویر زمان ما است.

مشهورترین آنها چرخه ی کرمسترمی باشد. یک توالی حماسی از پنج فیلم که بین سالهای 1944 و 2002 منتشر شد. او یک اسطوره ساز است, نزدیک به یک ساحر و ضرورتاً یک منطق شناس توانمند.سنگ قهوه ای یک ماکت دقیق از خانه ی قدیمی نورمن مایلر در بروکلین بود, که در آن محل شاخص شد. فیلم جدید از بارنی از رمان 1934 میلر درباره ی اسطوره های مصری, شب های باستانی الهام گرفته است.

و مجموعه ای برتر در فستیوال بین المللی منچستر را در ماه بعد به نمایش می گذارد. آثار بارنی در یک انبار بزرگ با خط آسمان پر زرق و برق ساختمان کرایسلر و امپایر استیت مواجه شده است. او یک مرد چهارشانه, ماهیچه ای است. و در یک روز بارانی یک تی شرت سیاه خاکستری و یک کلاه بیسبال سیاه تزئین شده با فیگورهای مصری رنگ شده بر تن دارد.


...

...

...

...

...


logo-samandehi