فراخوان مسابقه سالانه ˝مجسمه در میانه˝

انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران با همکارى گالرى شیرین نمایش آثار هنرمندان زیر ۳۵ سال با عنوان "مجسمه در میانه" را برگزار می‌کند. این نمایش به شکل سالانه ادامه پیدا خواهد کرد.

برگزارکنندگان امیدوارند با ایجاد فضایى مناسب براى هنرمندان جوان این رشته، بخشی از آیندهٔ این رشته را به تصویر کشند. در این نمایش ضمن استقبال از کلیه ى شیوه هاى بیانی که در قالب مجسمه سازى باشد، کیفیت اجرایى اثر متناسب با مفهوم ازموارد مورد توجه خواهد بود؛ تا آنجا که حتى موارد نامجسمه و کاربردى واجد این ویژگى نیز مورد توجه برگزارکنندگان قرارمیگیرد. آثار توسط هیأت انتخاب به نمایشگاه راه خواهد یافت و به ۳ اثر بر‌تر دیپلم افتخار و به اثر برگزیده فرصت سفر رزیدنتىبه کشور اتریش از طرف سفارت این کشور داده خواهد شد، در صورت نبود شرایط سفر براى نفر اول، منتخب بعدى از این امکان

استفاده خواهد نمود. همزمان با این مسابقهٔ سالانه و در راستای تجلیل از پیشگامان مجسمهٔ ایران،‌گاه یاد بهمن محصص و رونمایی کتاب دیباچهٔ این هنرمند در گالری شیرین برگزار می‌شود.


محمد حسین عماد، نازیلا نوبشری، محمد بهابادى، شهروز نظرى و بهداد لاهوتی هیأت انتخاب و داورى این رخداد را تشکیل می‌دهند.

علاقمندان می‌توانند اطلاعات بیشتر را از طریق نشانی http://www.homaartgallery.com/_default.aspx?cnt=nwd&newsId=544 کسب کنند.

منبع : هنرآنلاین

logo-samandehi