فراخوان جذب تصویرگر

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران، در فراخوان چنین آمده است:
بخش کودک انتشارات فرای علم (کتاب‌های آفتابگردان) در راستای طرح بهبود سواد خواندن که براساس دستاوردهای آزمون بین‌المللی پرلز است، اقدام به‌ تولید کتاب‌هایی برگرفته از متون کهن و فولکلور ایران و جهان کرده است.

این کتاب‌ها که زیر نظر بنیان‌گذار شبیه‌ساز آزمون‌های بین‌المللی پرلز در ایران، آقای داریوش هفت برادران و با کمک نویسندگان صاحب نامی از جمله آقایان اسداله شعبانی، محمدرضا یوسفی، دکتر محمدرضا سنگری، هادی خورشاهیان و اساتید دیگر با هدف توسعۀ فرهنگ کتابخوانی و ارتقای سطح‌ یادگیری و درک در کودکان و نوجوانان طراحی و تولید خواهند‌شد، می‌تواند زمینۀ مناسبی را برای آشنایی کودکان و نوجوانان کشورمان با فرهنگ و سنت‌های ایران و جهان فراهم آورد.

از آن جا که معتقدیم تصویر و متن در یک کتاب هر دو از ارزش واحدی برخوردارند و مانند دو بال یک پرنده به پرواز ذهن کودک در رویاهایش کمک خواهند کرد، امیدواریم با همکاری تصویرگران فعال و خوش ذوق، بتوانیم با ایجاد فضایی جذاب و دلنشین آشتی دهندۀ کودکان سرزمینمان با کتاب باشیم.

.لذا از هنرمندان تصویرگر که مایل به همکاری هستند، دعوت می‌شود تا نمونۀ آثار خود را تا تاریخ 25 خرداد 94 به نشانی اینترنتی fe_tasvir@yahoo.com ارسال کنند.

.نمونه‌ کارها باید با حجم کمتر از یک مگابایت و در قالب فایلjpg ارسال شوند.

.علاقه‎مندان می‎توانند برای آگاهی بیشتر با شماره‎های 02166943481 و 09194964390 تماس بگیرند.

logo-samandehi