نـــــوار موبــــیـــــوس؛ مجسمه هایی، بیانگر غیر دوگانگی و یكپارچگی فكری / گزارش تصویری


به گزارش گالری آنلاین ردیفی از شكل ها، روابط پیچیده ای از طریق رویدادهای تصادفی انتخابی و طرح های آزاد و جسورانه شكل می دهند. فرم های در هم پیچیده و شیوه ای غیر منطقی و هدفمند به هم بافته می شوند.

سیستم ساختاری سازمان یافته آشكار محرك متناقض ایجاد می كند. قوانین شكل وضع می شوند اما به هم پیوند نمی خورند. هویت و كاربری به نظر مشخص اند اما در واقع نیستند. اكثر جزئیات داخلی از نمای بیرون پنهان می مانند. فرم كامل شی غیر قابل تشخیص است.

به مانند یك لكه جوهر رورشاخ این حالت طراحی شده است تا شما چیزهای مشتق شده از ذهن خود را ببینید كه به عنوان ایده موهوم شناخته می شود و درون مایه و تم اصلی اثر من می باشد.

این مجسمه از سطوح آشكار تصادفی هدفمند ایجاد شده و از ساختارهای مشتق شده روش شناختی شكل گرفته است.اینها با پارازیت یا صدای متلاطم آشفته شدند و قبل از اینكه مجسمه سازی هدفمند شود و اصلاح و تغییر صورت گیرد.

الهام بخش این اثر زمانی حاصل شد كه من در حال كاوش سطوح آشكار تصادفی مستقیم و هدفمند بودم من درباره احتمالات فكر می كردم. و اینكه وقتی این مجسمه را در ذهنم دیدم. نمای ناگهانی و محرك با شناخت آشكار از فرایند همراه شد كه برای ایجاد اثر از آنها استفاده كردم.

اشاره ای به ابهام چیزها- اشاره ای به ابهام چیزها به ابهام هر چیز در كل و ابهام چیزها به عنوان حالت مجزا از یكدیگر اطلاق می شود. تعدادی از آسیا متفاوت به دام افتاده و تجسم نمادین یكپارچه را برای ابهام چیزها فراهم می سازد.

مجسمه با استفاده از شبیه سازی دینامیك سیال، مدل سازی روش و سطوح آشكار مجسمه سازی دیجیتال ایجاد می شود و در نایلون با استفاده از پرینت 3 بعدی sis سینتر لیزر انتخابی تولید می شود.

مسیر مقدس ابوك – بررسی شخصیت غیر دوگانه می باشد. وحدانیت جفت های مخالف با سطح یك وجهی به نمایش درآمده است و مانند نواره های موبیوس مركب و پیچیده می باشد و درون و بیرون آن یكی است و به این مجرا امكان حفظ بی نهایت را می دهد.

عنوان آن نیز نوعی بازی با واژگان است. این مجسمه لزوماً یك جعبه توخالی بی نهایت اصلاح شده و تغییر یافته با حفره های زیاد است و به عنوان آیتم تفكر نامیده می شود همانطور كه از نام آن بر میاید كه یك جعبه یا مجرای مقدس است.

خوداگاهی جاری فرانك- خوداگاهی جاری فرانك- یك تجسم از ماهیت سیال خود اگاهی است و شكل های آن مجزا و گاه در هم پیوسته است این قطعه الهام بخش تصور و تعمق از خود و نفس می باشد.

موبیاس گانشا- نامی برای گانشا می باشد كه هویت شخصیت هندی با سری از فیل می باشد كه قدرت برداشتن موانع از سر راه دارد. این مجسمه همچنین یك سطح تك وجهی است و مانند نواره مومیایی پیچیده و مركب درون و بیرون ان یكی است این مجسمه بیانگر غیر دوگانگی و یكپارچگی فكری مفاهیم شدیدا مخالف در یك شناخت واحد می باشد.

چه چیزی یا چه كسی این پروژه را تحت تاثیر قرار می دهد؟

بیشترین اثر پذیری من از چیزهایی است كه در زمانی كه چشمانم را بسته ام انها را می بینم و چیزهایی كه در زمان تجربه گرافیك كامپیوتری 3 بعدی كشف كرده ام نیز اثر گذارند.

در زمان توسعه این پروژه چه چیزی می خوانید، گوش می دهید یا تماشا می كنید؟

من در زمان كار به موسیقی یا كتاب های صوتی گوش نمی دهم چون فرایند من نیازمند ذهن قوی می باشد و به تمركز كامل نیاز دارم. گاهی من به موسیقی كه خودم ساخته ام گوش می دهم و موسیقی را هزاران بار با استفاده از برنامه ای با نام كشش صوتی بی نهایت پل كند كرده ام.

این نماهای صوتی بسیار كند حواسم را پرت نمی كنند و من می خواهم همیشه كتاب های علمی و تخیلی بخوانم. كتاب گرگ بر را دوست دارم. همچنین عاشق كتاب های علوم اعصاب و مقالات ان هستم. و در همه عمرم مدام فیلم می دیده ام و به عنوان عضوی از اكادمی حق رای داشته ام و از این رو فیلم های زیادی را دیده ام.

در حال حاضر بیشتر اثار چه كسی توجه شما را به خود جلب می كند؟

من اثر بازنگرانه و عطف به عقب كن پرایس را در lacma ببینم كه كاملا برای من الهام بخش بوده است. اخیرا از مجسمه های هرب الپرت از شهرت تیجونا براس اگاه شده ام فكر كنم انها اثار تمیزی باشند.


.

.

.

.



logo-samandehi