"خاطرات پراکنده" پانزده هنرمند به گالری نگر می رود


به گزارش گالری آنلاین، نمایشگاه گروهی تحت عنوان "خاطرات پراکنده" به نمایشگاه گردانی یلدا جمالی از روز جمعه بیست و ششم آبان ماه در گالری نگر برپا می شود.

هنرمندان شرکت کننده:
پگاه لاری.پانته آ معماریان.پونه جعفری نژاد.تانیا پاکزاد.ساغر مسعودی.ساغر حمزه لو.سمیرا حمزه زاده.سبا سلیمانی.فرناز جهان بین.فرناز نعمت زاده.هونیا عباسی.نسرین ملک ثابت.هیرو شیخ الاسلامی.یلدا جمالی.صدف فرسا.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است:

خاطرات پراکنده.خاطرات به جای مانده از عواطف و احساسات زنانه.

خاطرات در واقع به یاد ماندنی ترین و تاثیرگذار ترین لحظات زندگیمان هستندو چه تلخ باشند و چه شیرین در ذهنمان حک شده و همیشه به خاطرمان می مانند.

آثار هنرمندان نقاش با عنوان "خاطرات پراکنده" در واقع دریچه ایست به عمق باغ ذهن و عواطف و احساساتشان.

یلدا جمالی


یلدا جمالی کیوریتور نمایشگاه در رابطه با این مجموعه توضیح داد: از سال گذشته برای برپایی نمایشگاه نقاشی با حال و هوای زنانه با عنوان خاطرات پراکنده ایده پردازی میکردم. دلیل انتخاب عنوان و موضوع این بود که خاطره بخش عمیق و پررنگی از عواطف هر کسی رو در بر میگیره و در واقع اثر یک هنرمند با موضوع خاطرات دریچه ایست گشوده شده به عمق باغِ احساسش به لحظات گاه تلخ و گاه شیرین، به غم و شادی اش....
نمایشگاه به صورت گروهی و متشکل از ۱۵ هنرمند زنِ نقاش و تصویرساز و حتی شاعر نقاش است که هر هنرمند یک تا دو اثر را به نمایش گذاشته.

نمایش آثار این هنرمندان تا دوم آذرماه ادامه خواهد داشت و علاقه مندان جهت بازدید از آثار این نمایشگاه می توانند به گالری نگر واقع در قیطریه، خیابان روشنایی، کوچه دلارام، پلاک 33 مراجعه نمایند.

logo-samandehi