نفرات برتر فراخوان دعای باران

منتخبین گالری آنلاین و برگزیدگان بخش مردمی اعلام شدند

رضا رفیعی راد، حکیم قاسمی و نوید طالبی نیاری به عنوان منتخبین گالری آنلاین در فراخوان دعای باران، رویا میرسیستانی، فرشته ملکوتی و پیام یاسینی به عنوان برگزیدگان بخش رای گیری مردمی و علی سروش به عنوان استعداد نوظهور و جوانترین هنرمند شرکت کننده در میان برگزیدگان مرحله اول داوری شناخته شدند.

فراخوان دعای باران، با هدف آگاهی سازی در مورد خطرات کمبود آب و مسائل زیست محیطی و با رویکردهای آگاهی سازی جامعه در مصرف بهینه آب، راهکارهای مقابله با کم آبی و تاثیرات خشکسالی بر زندگی ما و محیط زیست، در رشته های عکاسی، نقاشی، تصویرسازی و گرافیک برگزار شد و مورد استقبال هنرمندان سراسر کشور قرار گرفت. از میان آثار ارسالی از شهر های مختلف ۱۹ اثر به عنوان آثار برگزیده مرحله اول داوری معرفی شدند، که این مجموعه به زودی در نمایشگاه آنلاین دو زبانه گالری آنلاین به نمایش در خواهند آمد و همچنین به هنرمندان شرکت کننده تقدیرنامه اعطا خواهد شد.

پس از درج آثار برگزیده مرحله اول در اینستاگرام گالری آنلاین و برگزاری بخش رای گیری مردی سه اثر از هنرمندان رویا میرسیستانی، فرشته ملکوتی و پیام یاسینی بیشترین تعداد لایک را به خود اختصاص دادند و از نگاه مخاطبان برگزیده شدند.

همچنین در بخش منتخبین گالری آنلاین آثار هنرمندان رضا رفیعی راد، حکیم قاسمی و نوید طالبی نیاری به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

جوانترین هنرمند شرکت کننده این رویداد علی سروش، نوجوان ۱۲ ساله‌یست که مفهوم رویکرد فراخوان را با عکسی از قنات های آب یزد به تصویر درآورده است.

اسامی هنرمندان برگزیده (به ترتیب حروف الفبا):

سپیده احمدی منفرد

امیر عباس باقی

مریم حسنی

سارا حسینی

آزیتا رضالی

رضا رفیعی راد

علی سروش

لیلی سلیمی

نوید طالبی نیاری

رقیه عسکری

حکیم قاسمی

فرزانه قریشی

آسیه محمدیان

فرشته ملکوتی

رویا میرسیستانی

پیام یاسینی

logo-samandehi