بازیگر در موزه هنرهای معاصر تهران


در این فیلم مگی چونگ با چهره ای خندان رو به روی دوربینِ سیاه و سفید استنلی کوان نشسته، و در حالِ تاکید کردن بر فاصله زندگی خصوصی و عمومی یک بازیگر در مقابل نگاه رسانه ها است که ناگهان با برشی پرتاب می شویم به جریانِ احساسی دیگری در گذشته.
به گزارش روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، این فیلم 126 دقیقه ای به زبان اصلی و با زیرنویس فارسی، به نمایش در می آید.
علاقه مندان می توانند برای استفاده از برنامه های نمایش فیلم، روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 5 بعد از ظهر به سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی جنب پارک لاله مراجعه کنند.

اس داعیل در حوزه هنری
نمایشگاه کاریکارتورهای سیاسی «اس داعیل» در ایام روز مقاومت اسلامی برگزار می شود.
در این نمایشگاه 22 کاریکاتور با نگاهی تازه به موضوع داعش، اسرائیل و پیوند آن ها به نمایش در می آید.
به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی ، در این نمایشگاه آثار هنرمندانی چون عباس ناصری، علی میرزایی، رسول آذرگون، حمیدرضا مصیبی، بهرام ارجمندنیا، پویا عبدلی، مهدی عزیزی، محمد رضا ثقفی و مجید خسرو انجم به نمایش گذاشته شده است.
آیین افتتاحیه این نمایشگاه دوشنبه 26 مرداد ساعت 17 در محل نگارخانه فرهنگسرای انقلاب برگزار می شود.زمان بازدید از نمایشگاه اس داعیل از 27 مرداد تا 10 شهریور ، ساعت 9 تا 19 است.

حرم حضرت معصومه (س) در قاب تصویر
نمایشگاه گروهی عکس حرم حضرت معصومه (س) در گالری شماره یک خانه عکاسان ایران افتتاح شد.
به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) نمایشگاهی از هنرمندان عکاس با محوریت حرم این حضرت به نمایش درآمد.
این نمایشگاه شامل 40 عکس با موضوعات حضور کودکان در حرم حضرت معصومه (س)، حضور روحانیون، اقوام مختلف، لحظات عبادت و نیایش زائران، توسل جستن بیماران برای شفا یافتن در قاب های هنرمندانه عکاسان ثبت شده است.
این نمایشگاه از 25 مرداد تا 4 شهریور 94 برپاست .

منبع : ایرنا

logo-samandehi