طراحان مدی که بطری آب طراحی کردند

به گزارش گالری آنلاین به نقل از هنرآنلاین ، یک برند آب معدنی فرانسوی به نام Evian طراحی بطری‌های آب را به طراحان مد می‌سپارد. بسیاری از کمپانی‌های مطرح با انجام طراحی جدید در بسته‌بندی محصول خود سعی می‌کنند مشتریان جدیدی به دست آورند یا مشتری‌های قدیمی را راضی نگه دارند و اویان هم یکی از برندهایی است که در چند سال اخیر طرح‌های جدیدی برای بطری‌های خود ارائه داده است.

از سال 2008 اویان با مطرح‌ترین طراحان دنیا مانند ایسی میاکه، کنزو، پل اسمیت و ژان پل گوتیه همکاری کرد تا تعداد محدودی بطری با مفهوم خاص و خلاقانه برای جشن پایان سال تولید کند. همه این طراحان مد سبک شخصی خود را در طراحی بطری به کار بردند و به نظر می‌رسد استفاده از این بطری‌ها نوشیدن 2 لیتر آب در روز را کمی آسان‌تر می‌کند!

ارائه آب معدنی در این بطری‌های زیبا باعث می‌شود روح مصرف کننده هم تغذیه شود. این بطری‌های شیشه‌ای فقط در مدت زمان محدودی پیش از کریسمس ارائه می‌شوند و گرچه قیمت این نسخه‌های محدود گران است، برای کسانی که واقعا مد و طراحان آن را دوست دارند با توجه به ماندگار بودن بطری‌ها و ظاهر زیبایی که دارند، قابل قبول است.

پل اسمیت طراح لباس مردانه که نمایشگاه‌های بی‌شماری در کشورهای مختلف دنیا دارد،سال 2009 بطری‌های جدید اویان را با اشاره به طرح راه‌راه معروف خود طراحی کرد. زیبایی این بطری تاکیدی بر خلوص آب معدنی طبیعی کوه‌های آلپ است. پل اسمیت درباره این کار خود گفت:" این بطری که برای اویان طراحی کرده‌ام پر از همه رنگ‌هایی است که هر روز استفاده می‌کنم، آنها بسیار پر انرژی و سرگرم کننده هستند. زندگی یعنی جوان بودن، جوان زندگی کردن و از هر روز زندگی خود لذت بردن، زیرا هر روز مهم است. "


یکی دیگر از بطری‌های این شرکت توسط "الیه ساب" طراح مشهور لباس عروس طراحی شده است. ساب در این بطری از ویژگی‌های خاص طراحی لباس‌هایش استفاده کرده و همانطور که تور یکی از مهمترین اجزای لباس عروس است، او از الگوهای پیچیده توری روی بطری استفاده کرده است. ظاهر زنانه این بطری باعث شده به عنوان یکی از زیباترین بطری‌های تاریخ شناخته شود. اگرچه ممکن است این کار ساده به نظر برسد، اما برای این بطری 26 طرح زده شد و 17 نمونه اولیه ساخته شد تا پس از چهار ماه آزمایش به نتیجه نهایی برسد. خود طراحی نقش توری هم در ذهن طراح به طور خاص برای این بطری شکل گرفت.

در سال 2011 این شرکت با طراح مد مشهور، ایسی میاکه برای طراحی یک بطری آب در تعداد محدود همکاری کرد و بطری‌های گلدار با ترکیب خوش‌بینی و طراوت تولید شد. در این کار هم خطوط ویژه طراح دیده می‌شود و بطری با گل‌های خیالی که منبع ضروری زندگی و نمادی از جوانان است تزیین شده است.

دیان فون فورستنبرگ اولین طراح زنی بود که با این برند همکاری کرد. او یک طراح مد آمریکایی است که سال 2005 از طرف شورای طراحان مد امریکا برنده جایزه دستاورد یک عمر شد. دیان روی بطری قلبی را که نشانه طراحی‌هایش است کشید و با دست خط خود نوشت "آب زندگی است، عشق است، زندگی آب است ...". سرپوش این بطری پیچی است و می‌تواند بارها استفاده شود.
اما جدیدترین همکاری اویان با طراحان مد، همکاری با الکساندر وانگ طراح مد امریکایی به منظور ایجاد یک طرح جدید برای بطری‌های آب است.
وانگ یک بطری سیاه و یک بطری سفید طراحی کرده است که روی آن یک بارکد چاپ شده است. این طرح بازتولید همان طرح‌هایی است که او اغلب در لباس‌های خود استفاده می‌کند.

logo-samandehi