اختلاف نظر بین مدیران بانک ملی/ دستور توقف تغییر نمای شعبه دانشگاه صادر شد!

به گزارش سرویس معماری گالری آنلاین به نقل از معماری نیوز ، مدیرکل اداره مهندسی و املاک بانک ملی از دستور توقف تغییر نمای شعبه دانشگاه بانک ملی خبر داد.
طی چند روز گذشته و همزمان با مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی ورقه‌های کامپیوزیت جای نمای پیشین این ساحتمان را گرفت و برای نصب گارد فلزی بخشی از سنگ‌های نما را در ساختمان بانک ملی شعبه دانشگاه شکسته شد.

رشید ارده، مدیر کل روابط عمومی بانک ملی با طرح این سوال که آیا این اقدام در جهت «زیباسازی و به‌روز کردن نمای بانک» نیست، افزود: اگر این تغییر نما از لحاظ معماری دچار اشکال بود، متولیان امر جلوی آن را می‌گرفتند.
وی ادامه داد: دخل و تصرف در بنایی که به عنوان اثر ارزشمند معماری ثبت شده است غیر مجاز است و این شعبه جزء آثار ارزشمند ثبت نشده است و لذا تغییر نمای آن در حال انجام است.
این در حالی است که شهریار سعادت، مدیرکل اداره مهندسی و املاک بانک ملی گفت: این اتفاق به‌طور غیرمنتظره و سر خود از سوی اداره امور و در تعطیلات تاسوعا و عاشورا صورت گرفته است.
قرار نبوده که تغییر نمایی در این شعبه صورت بگیرد و با قسمت فنی هماهنگی نشده بود و تنها قسمت‌های اداری ما قصد نصب تابلوی نما را داشتند.
سعادت با بیان اینکه روز گذشته از این اقدام با خبر شده است، گفت: قطعا ورق‌های کامپوزیت کنده خواهد شد و از ادامه کار جلوگیری کرده و به حالت اول اعاده خواهد شد.
گفتنی است اداره کل مهندسی و املاک تحت نظارت معاونت پشتیبانی انجام وظیفه می‌نماید و مسئولیت انجام کلیه امور ساختمانی، تاسیساتی، مخابراتی اعم از طراحی، احداث، عقد قرارداد و نظارت بر اجراء و تعمیرات اساسی ساختمان‌های بانک را عهده دار است.

اخبار مرتبط :

بانک ملی نمای یک اثر ارزشمند را «کامپوزیت» کرد!

logo-samandehi