گفتگو با رؤسای هیئت مدیره انجمن های هنری ایران، به مناسبت سالگرد آغاز فعالیت گالری آنلاین

سه تن از رؤسای هیئت مدیره های انجمن های هنری، معصومه مظفری، ریاست هیئت مدیره انجمن هنرمندان نقاش ایران، محسن حسن‌پور، ریاست هیئت مدیره انجمن تصویرگران کتاب کودک ایران، دکتر پریسا شاد قزوینی، ریاست هیئت مدیره انجمن علمی هنر های تجسمی ایران، در گفتگوی اختصاصی با عوامل مجموعه ی گالری آنلاین به مناسبت سالگرد آغاز فعالیت این رسانه، ضمن بیان ارزیابی خود از عملکرد یکساله ی این پایگاه اطلاع رسانی در حوزه ی هنرهای تجسمی، نظرات و پیشنهادات ارزنده ای را مطرح نمودند که در ادامه شرحی از گفتگو با هر یک از این هنرمندان را می خوانید.

معصومه مظفری رئیس هیئت مدیره ی انجمن هنرمندان نقاش ایران در گفتگو با عوامل پایگاه اطلاع رسانی گالری آنلاین ضمن ابراز خرسندی و رضایت از همکاری هایی که تا کنون با این مجموعه در راه اندازی و طراحی وب سایت جدید انجمن و نمایش آثار هنرمندان عضو در فروش سالانه ی سال 93 انجمن داشته اند، اظهار کرد:

هرچند دغدغه کاری مانع آن است که در سایت ها و فضای مجازی سرک بکشم، اما در مواردی با گالری آنلاین همکاری داشته ایم که بسیار رضایت بخش بوده است خلق و خو و صبوری مدیران این رسانه ستودنی است. امیدوارم که در آینده همکاری بیشتری با گالری آنلاین داشته باشیم و همچنین در سال جدید بتوانم بیشتر در جریان برنامه های دنیای مجازی قرار بگیرم و مطالعه ی بیشتری از این طریق داشته باشم. سایت گالری آنلاین از جمله سایت های مطرح است و خیلی خیلی خوب تا اینجا عمل کرده است.

ایشان در ادامه نمایش آنلاین آثار هنری را در فضای مجازی جدا از دغدغه ی فروش و با توجه به کثرت مخاطبین سایت و بهتر دیده شدن هنرمندان مثبت ارزیابی کردند.

مظفری در ادامه افزود: نقد یکی از مواردی است که جای خالی آن در فضای معاصر به شدت احساس می شود و لازم است علاوه بر نمایش آثار خلق شده نقدی هم بر آنها داشته باشیم.

برای هنرمندان هم سن و هم تراز من، فروش در مرحله ی دوم علاقه قرار دارد، این که کار ها دیده شود و حتی روی آن ها نقدی نوشته شود وحرفی گفته شود نزد ما از اهمیت بالاتری برخوردار است. چرا که پشت هر اثری فکری حضور دارد، باید زبان آن ترجمه شود و از درون تصویر بیرون آورده شود. خیلی خوب می شود که چنین نگاهی متداول شود و اندیشه ی خلق اثر نقد و گفته شود.

محسن حسن‌پور ریاست هیئت مدیره انجمن تصویرگران کتاب کودک ایران در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین در ارتباط با عملکرد رسانه ی گالری آنلاین و تاثیرات آن گفت:

راهی که انتخاب کرده اید بسیار عالی است. اینکه شبکه های اجتماعی روز به روز گسترش پیدا می کنند فرصتی خوبی برای مخاطبین و پایگاه های اطلاع رسانی ایجاد کرده است، به ویژه که امروزه کاربرد گوشی های تلفن همراه هوشمند از کامپوتر ها هم بیشتر شده است.

اینکه توانستید با مخاطبتان ارتباط برقرار کنید خیلی عالی است و هنگامی که بخواهند از فعالیت نمایشگاه ها اطلاع پیدا کنند به سمت شما خواهند آمد.

ارتباط گالری آنلاین با تشکل های مختلف هنری نیز بسیار عالی است و اینکه به سرعت اطلاعات جمع آوری می شود، مصاحبه ها انجام می شود، در فضای مجازی قرار می گیرد و سریعا اطلاع رسانی می شود جای تقدیر دارد.

حسین پور در پایان افزود: از آنجایی که ما با جوان ها سر و کار داریم و دغدغه ی ما جوان ها هستند حمایت بیشتر و معرفی هنرمندان مستعد جوان در پایگاه های اطلاع رسانی لازم و ضروری است.

دکتر پریسا شاد قزوینی ریاست هیئت مدیره انجمن علمی هنر های تجسمی ایران در مصاحبه اش با خبرنگار گالری آنلاین ضمن ابراز خرسندی از همکاری این مجموعه در پوشش خبری فعالیت ها و راه اندازی دبیر خانه ی آنلاین همایش های این انجمن طی دو سال مداوم، اظهار کرد:

به نظر من مهمترین نقطه قوت کار شما این است که روی سرعت انتقال اخبار خوب کار کردید، من شخصا به تمام دانشجوهایم سایت شما را پیشنهاد داده و معرفی کرده ام. این سایت با این که به صورت خودگردان فعالیت دارد، سایتی موفق است.

تمام بخش های سایت قابل توجه است به ویژه جدول گالری گردی ها و همچنین اخبار جهانی و معرفی هنرمندان.

از آنجایی که سایت شما بسیار پر بیننده می باشد، نقد و ارزیابی ارزش آکادمیک و اقتصادی آثاری که در گالری ها به نمایش در می آیند سبب می شود که گالری ها نیز حد و مرز ها را رعایت کنند.

شما می توانید با این کار شناسه های اثر هنری را به جامعه معرفی کنید سره را از ناسره جدا کنید، با این کار گالری ها نیز ارزیابی می شوند، همه در پی آنندکه خوب جلوه داده شوند.

ایشان در پایان از فعالیت مستمر عوامل این مجموعه قدردانی نمودند.

خبر مرتبط :

* به مناسب سالگرد آغاز فعالیت پایگاه اطلاع رسانی گالری آنلاین در رابطه با عملکرد یکساله ی این مجموعه با چند تن از اساتید پیشکسوت، هنرمندان معاصر و مسولین فرهنگی به گفتگو نشستیم که در مطالب بعدی منتشر خواهد شد.

خبر مرتبط:

اولین سالگرد آغاز فعالیت پایگاه اطلاع رسانی گالری آنلاین

گفتگو با محمد ابراهیم جعفری ، حسین علی ذابحی و منیژه صحی به مناسبت اولین سالگرد آغاز فعالیت گالری آنلاین

گفتگو با رضا هدایت، الهه مقدمی و بامداد رضوانیان به مناسبت سالگرد آغاز فعالیت این رسانه گالری آنلاین

هنگامه همتی مسئول بخش فرهنگی هنری اتاق بازرگانی کشورهای اسکاندیناوی و انجمن مراودات فرهنگی ایران و سوئد و همچنین شیرین رضوانی مدیر بخش فرهنگی سفارت مکزیک به مناسبت سالگرد آغاز فعالیت رسانه هنرهای تجسمی گالری آنلاین، در رابطه با همکاری در برگزاری برنامه های مشترک با مجموعه گالری آنلاین و عملکرد و نقش کلیدی آن در تقویت روابط فرهنگی و هنری می گویند.

گفتگو با کمال طباطبایی ، پژمان رحیمی زاده و کیانوش غریب پور به مناسبت سالگرد آغاز فعالیت گالری آنلاین

گفتگو با سه تن از مدیران گالری های تهران ، لیلی گلستان مدیر گالری گلستان ، محمد حسین سعلبی فرد مدیر نگارخانه لاله و لی لا ثمری مدیر گالری هفت ثمر در اولین سالگرد آغاز فعالیت رسانه هنرهای تجسمی گالری آنلاین

گفتگو با عبدالحمید پازوکی، محمد رضا فیروزه ای، محمد رضا خدادادی و علی ذاکری به مناسبت سالگرد آغاز فعالیت گالری آنلاین

گفتگو با نسرین عتیقه چی، صدیقه احمدیان و زهرا رسولی به مناسبت سالگرد آغاز فعالیت گالری آنلاین

logo-samandehi