نخستین هفته پرفورمنس ایران

به گزارش گالری آنلاین امیر راد پرفورمنس آرتیست و مدیر کانون نیومدیای موزه هنرهای معاصر درباره این رویداد به خبرنگار تجسمی هنرآنلاین گفت: نخستین هفته پرفورمنس ایران از 23 تا 26 فروردین ماه با همکاری موسسه فرهنگی هنری فانوس، پژوهشکده تاریخ هنر و اجرای دانشگاه پاریس 10 و همچنین مرکز تئاتر مولوی و با هدف معرفی پرفورمنس آرت ایران برگزار می‎شود.

وی ادامه داد: در این رویداد 8 پرفورمنس اجرا خواهد شد که یکی از آنها جدید و هفت اثر از میان آثار "سی پرفورمنس، سی هنرمند، سی روز" انتخاب شده است. البته این اجراها به دلیل تغییر زمان و مکان تغییر خواهد کرد و مخاطبان با اجرایی جدید از این آثار مواجه خواهند شد.

مدیر کانون نیومدیا با بیان اینکه این رویداد بخش پژوهشی ویژه‌ای نیز دارد اظهار کرد: من به همراه کریستین بی‌یه و ندا شاهرخی داوری هفته پرفورمنس را برعهده داریم، ما چند مستر کلاس، سخنرانی و بخش مقالات پژوهشی را به عنوان بخش‌های جانبی هفته پرفورمنس ایران در نظر داریم که همزمان با اجرای پرفورمنس‌ها برگزار خواهند شد. برگزاری یکی از کارگاه‎ها را من و برگزاری کارگاه دیگری را نیز کریستین بی‌یه برعهده داریم اما برای کارگاه‎ها و سخنرانی‌های دیگر دوستان دیگری نیز به ما افزوده خواهند شد.

logo-samandehi