7 اجرا در هفته پرفورمنس ایرانی

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا،ندا شاهرخی با بیان اینکه موسسه فرهنگی هنری «فانوس» بانی برگزاری این هفته است به خبرنگار تئاتر ایسنا، گفت: هفته پرفورمنس ایران از 23 تا 26 فروردین‌ماه در تالار «مولوی» با مشارکت دانشگاه پاریس برگزار می‌شود و دو کارشناس مطرح فرانسوی که در رشته تئاتر تحصیل کرده و دکترا دارند هم به ایران می‌آیند.

او افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده «کریستین بیه» و «ویکتور تیمونیه» در روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه ساعت 10 صبح یک مسترکلاس و کارگاه بازیگری برگزار می‌کنند.

1459939201780_01.png

وی ادامه داد: همچنین این هفته پرفورمنس با برپایی چند سخنرانی علمی از دوشنبه (23 فروردین‌ماه) افتتاح می‌شود که در آن علاوه بر دو مهمان فرانسوی،‌یاسمن خواجه‌ای، رحمت امینی و منصور براهینی سخنرانی خواهند داشت. در ادامه هم هر روز از ساعت پنج عصر هفت اجرا خواهیم داشت که یکی از آن‌ها مربوط به ویکتور تیمونیه است و باقی برای ایرانی‌هایی است که طبق فراخوان برگزیده شده‌اند.

شاهرخی با اشاره به اینکه در این هفته تلاش براین است تا به نوعی پرفورمنس ایرانی در سال گذشته نمایش داده شود، گفت: امسال اولین دوره از این هفته برگزار می‌شود و قرار است در سال‌های آینده هم تکرار شود که احتمالا کشورهای دیگری هم اضافه می‌شوند.

logo-samandehi