كتاب « اقتصاد هنر معاصر» منتشر شد

كتاب « اقتصاد هنر معاصر» نوشته «السیا زرلونی»، به همت موسسه تألیف، ترجمه و نشر آثار هنری(متن) وابسته به فرهنگستان هنر منتشر شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، كتاب «اقتصاد هنر معاصر» نوشته «السیا زرلونی» و با ترجمه حمیدرضا شش‌جوانی و لیلا میرصفیان از سوی موسسه متن به بازار كتاب‌های تخصصی هنر پیوست.

نویسنده این كتاب در آن مقدمه آورده است: « در طول دهه گذشته بازار هنر معاصر توجه مردم را برای سرمایه‌گذاری به خود جلب كرده است و حتی در دوره‌ای كه رشد اقتصادی اندك بوده بیش از پیش به عنوان منبع ارزش مطرح شده است. سال‌هاست كه بنیادهایی با هدف مستندسازی تاریخ محلی و خلق میراث هنری ارزنده، مشغول خرید آثار هنری و ایجاد مجموعه‌های ارزشمند بوده‌اند و این تصادفی نیست كه بانك‌ها هم، با هدف ارائه خدمات مشاوره در خریدوفروش آثار هنری، مشتاق ورود به این عرصه شده‌اند. بانكداریِ هنر، نتیجه نیاز مؤسسات مالی در تنوع‌بخشی به خدماتشان بوده است و این نیاز در مؤسساتی كه در بخش خصوصی فعالیت می‌كنند بیشتر به چشم می‌آید.»

كتاب « اقتصاد هنر معاصر» با شمارگان 1500 نسخه، در 263 صفحه و به قیمت 215000ریال توسط مؤسسه تألیف، ترجمه و نشر آثار هنری(متن) عرضه می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این كتاب را از كتاب‌فروشی فرهنگستان هنر به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، پایین‌تر از چهارراه طالقانی، شماره 1550 تهیه نمایند.

logo-samandehi