ترکیب انواعی از حیات در یک نمایشگاه مجسمه

"اگر بمیرم"، نمایش تصور یک زن از حیات خود را پس از مرگ است که توسط دو هنرمند چینی به تصویر درآمده است.

به گزارش گالری آنلاین، گالری galleria Continua نمایشگاهی از آثار دو هنرمند چینی ،sun yuan و peng yu ، برگزار کرده است که سرتاسر ورودی هتل سنت رجیس را اشغال کرده بود. این نمایشگاه با عنوان، اگر بمیرم، تا 26 آوریل 2020 در لابی هتل به معرض تماشا گذاشته شد تا بازدید کنندگان را به تعامل با مجسمه های فوق واقع گرایانه دعوت کند .

در کانسپت نمایشگاه سال 2012 این دو هنرمند یک کرگدن و دایناسور از جنس فایبر گلاس در ورودی هتل از مسافران استقبال می کنند و بیننده به محض دیدن آن ها در کنار یکدیگر، به طور خودکار رابطه ای نادرست و شباهت هایی بین این دو حیوان که از لحاظ علمی هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند، در ذهن خود ایجاد می کند.

در کانسپت نمایشگاه "اگر بمیرم" در مرکز لابی هتل سنت رجیس پیکر انسانی با چشمانی نیمه باز و نگاهی خواب آلود به نمایش گذاشته شده است. این پیکر غوطه ور در میان ده ها حیوان از گونه های مختلف مادر هنرمند را به تصویر می کشد که تصور یک زن از حیات خود را پس از مرگ نشان می دهد. با نزدیک شدن به رستوران LUMEN cocktails & cuisine ، از بازدیدکنندگان خواسته می شود تا در مورد محدودیت های ارتباط، ناسازگاری و تضاد نسل ها و همچنین امکان تغییر یا حفظ داشته ها یمان تامل کنند.

و در کانسپت نمایشگاه دیگری از این دو هنرمند چند شخص خوش لباس را نشان می دهد که تخته سنگ بزرگی که مانع دید آن ها شده بر روی سرشان قرار گرفته و بر روی مبل های چرمی دراز کشیده اند.



logo-samandehi