بازآفرینی نقاشی روستایی با گاوهای زنده در قلب لندن

هنرمند فنلاندی گروه captain boomer اثر زنده عظیم الجثه ای با حضور انسان و گاو در زمین های کالج سلطنتی نیروی دریایی لندن تحت عنوان "چراگاهی با گاوها" به نمایش گذاشت.

به گزارش گالری آنلاین، منظره روستایی در داخل قاب طلایی بزرگی به تصویر کشیده می شود و از بینندگان می خواهد تا در آن نشسته و از تماشای گاوهایی که در مقابل منظره ساحل رودخانه Wren مشغول چرا هستند، لذت ببرند.

این پروژه از گروه captain boomer یکی از چشمگیرترین پروژه های جشنواره بین المللی greenwich+docklands، فستیوال برجسته تئاتر و هنرهای نمایشی لندن در فضای باز بوده است که از 21 ژوئن تا 6 ژوئیه 2019 برگزار شد.

هدف اجرا کنندگان از این پروژه ایجاد فضایی اجتماعی و روستایی در مرکز شهر بود تا مردم بتوانند در آنجا دور هم جمع شده و از این اثر هنری لذت ببرند. نقاشی زنده ای که تسکین دهنده و آرامبخش بوده و گاوها نیز به عنوان حیواناتی که آرام و با عظمت هستند بکار گرفته شده اند.

این پروژه به رابطه انسان با حیوانات به ویژه با اشاره به صنعت دامداری می پردازد، تابلوی نقاشی روستایی کلاسیک این امکان را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند تا با اطمینان خاطر برای مدتی با شادی و آرامش گرفته از زیبایی اثر در آنجا بمانند. اما این نقاشی جان گرفته و مردم را به چالش می کشد تا موضع خود را مشخص کنند.

logo-samandehi