شهردار اصفهان در بازدید از نمایشگاه آثار تونی کرگ:

"میزبانی از هنرمندان جهانی، فرصتی برای معرفی هنر اصفهان است"


شهردار اصفهان گفت: هرچقدر بتوانیم هنرمندانی مانند تونی کرگ را به اصفهان دعوت کرده و آثار هنری هنرمندان مشهور جهانی را در این شهر به نمایش بگذاریم، از ظرفیت اصفهان برای معرفی هنر، استفاده بیشتری کرده ایم.
به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر اصفهان، قدرت الله نوروزی در بازدید از آثار تونی کرگ، هنرمند مجسمه ساز شهیر آلمانی، که در موزه هنرهای معاصر اصفهان برپا است، گفت: آثار این هنرمند نامدار، توانمندی های یک انسان مستعد را که قدرت معرفی پروردگار را با آثار خود دارد، نشان می دهد.
او با بیان این که در آثار این مجسمه ساز برجسته، قدرت حقیقت هستی نهفته است، گفت: امیدوارم بازدید از این نمایشگاه بتواند ذهن افراد علاقمند را برای تولید ایده های خلاقانه، تحریک کند.
شهردار اصفهان ادامه داد: مخلوقات و مصنوعات هنرمندان، که زاییده ذهن خلاقشان است، می تواند یکی از راه‌های رسیدن به خدا باشد؛ مانند هنر موسیقی که از راه آن می توان به خدا رسید و خلق چنین آثاری به نوعی تشکر از پروردگار است.
او با بیان این که اصفهان به عنوان یک شهر-موزه در جهان مطرح است، تاکید کرد: این شهر به دلیل ویژگی هایی که دارد، یک شهر خلاق و نوآور است و برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند اصفهان را به خوبی معرفی کند.
نوروزی افزود: هر چقدر بتوانیم هنرمندانی مانند تونی کرگ را به اصفهان دعوت کرده و آثار هنری هنرمندان مشهور جهانی را در این شهر به نمایش بگذاریم از ظرفیت اصفهان برای معرفی هنر استفاده بیشتری کرده ایم.
به گزارش ایمنا، نمایشگاه آثار هنری تونی کرگ هنرمند برجسته و شهیر آلمانی با عنوان "سنگ ها و ریشه ها"، ۱۵ بهمن تا 24 فروردین، 9 صبح تا 1/30 ظهر و 3 تا 6 عصر، در موزه هنرهای معاصر اصفهان برپا است.


logo-samandehi