پذیرش کارشناسی ارشد ارتباطات بصری دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) آلمان

دانشکده تجارت و نوآوری برلین کارشناسی ارشد ارتباطات بصری را با همکاری دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) ارائه می دهد.

به گزارش گالری آنلاین، این برنامه به عنوان بخشی از دانشکده صنایع خلاق BSBI در هامبورگ، آلمان ارائه می شود.

در این برنامه 18 ماهه، راه‌هایی را که می‌توانید پیام‌ها و معنا را از طریق طیف متنوعی از رسانه‌ها منتقل کنید - از تصویرسازی و انیمیشن گرفته تا هنرهای دیجیتال - کشف خواهید کرد و تشویق می‌شوید تا مهارت‌های جدیدی را برای تقویت و اطلاع‌رسانی به طراحی خود ایجاد کنید.

این برنامه دانشجویان را تشویق می کند تا در مورد امکانات صنعت خلاق به سرعت در حال رشد، تحقیق کنند و دانش خود را بیشتر کنند، در حالی که ذهنیت خود را با پشتیبانی اختصاصی دانشکده که دارای تجربه صنعتی فراوانی است، اصلاح می کنند. یادگیری شما از طریق قدر آگاهانه از تعامل متنی و معاصر به منظور ایجاد پیشنهادات و راه حل های متقاعدکننده در زمینه طراحی گرافیک، تصویرسازی، انیمیشن و ارتباطات بصری به طور کلی افزایش می یابد.

حداقل سن درخواست دهندگان: 21 سال

شهریه دانشجویان بین المللی: €12,600

پیش پرداخت: 2000 یورو

مدت دوره: 18 ماه


مدراک لازم:

مدرک کارشناسی از دانشگاه

اگر شرایط آکادمیک را ندارید، ممکن است بر اساس 3 سال تجربه کاری مرتبط (تصویرسازی، انیمیشن، طراحی گرافیکی یا ارتباط بصری کلی) ارزیابی شوید که توانایی شما برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را نشان می دهد.


شرایط زبان انگلیسی:

آیلتس - حداقل 6.0 (با حداقل 5.5 در هر مهارت)

PTE (آکادمیک) - حداقل سیستم عامل 56 (با حداقل 51 در هر مهارت)

تافل- 80 (Listening 17, Reading 18, Speaking 20, Writing 17);

آزمون Cambridge English Proficiency و Cambridge English Advanced (CAE) – 69 (حداقل 162 در هر مهارت)

آزمون LanguageCert ESOL SELT OS B2 Communicator (حداقل 33 در هر مهارت)

آزمون Duolingo با نمره کلی 105

متقاضیانی که مدرک لیسانس یا بالاتر را از یک دانشگاه معتبر دریافت کرده اند (طبق ECCTIS UK)، که در آن روش آموزش به طور کامل به زبان انگلیسی (تدریس و ارزیابی) بود، باید یک نامه آموزشی ارائه دهند.


مهلت اپلایی: 30 ژوئن 2023 (9 تیر 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi