پذیرش ارشد آموزش هنر

دانشگاه British Columbia ونکور کانادا

انجام تحقیقات در یک جامعه تحقیقاتی پر جنب و جوش و مشارکتی که بر روش‌شناسی و محتوای مرتبط با هنرهای تجسمی در فرهنگ و جامعه تمرکز دارد. از جمله اهداف رشته آموزش هنر در دانشگاه British Columbia ونکور کانادا است.

به گزارش گالری آنلاین، سایت دانشگاه در مورد رشته آموزش هنر (MEd) بیان کرده است، ماموریت ما الهام بخشیدن، درگیر کردن و آموزش مربیان برای درک و تحقیق در مورد امکانات درسی و آموزشی مربوط به هنرهای تجسمی در فرهنگ و جامعه است. برنامه آموزش هنرتلاش می کند:

• انجام تحقیقات در یک جامعه تحقیقاتی پر جنب و جوش و مشارکتی که بر روش‌شناسی و محتوای مرتبط با هنرهای تجسمی در فرهنگ و جامعه تمرکز دارد.

• ارائه، الگوبرداری، و توسعه شیوه های آموزشی با مسئولیت اجتماعی و آگاهی از محیط آموزشی نمونه در داخل و در بین زمینه های مختلف با تمرکز بر هنرهای تجسمی در فرهنگ و جامعه.

• ارائه رهبری، و تعامل با سازمان ها و متخصصان هنری و فرهنگی محلی، ملی و بین المللی.


علایق پژوهشی دانشکده در آموزش هنر متنوع است. آنها طیف گسترده ای از تحقیقات دانش آموزان را تشویق می کنند: پژوهش مبتنی بر هنر، برنامه درسی هنر، دوران کودکی، آموزش معلمان، هنر و آموزش ملل اول، تاریخچه آموزش هنر، چندفرهنگی، آموزش موزه و گالری، ادراک و شناخت، شیوه های استودیویی، فناوری و فرهنگ بصری، روابط تئوری/ عملی، و مطالعات جنسیتی.


مدرک زبان انگلیسی مورد نیاز:

تافل: امتیاز کلی مورد نیاز: 92

Reading

22

Writing

22

Speaking

22

Listening

22


آیلتس: 6.5

Reading

6.0

Writing

6.0

Speaking

6.0

Listening

6.0

داشتن GRE مورد نیاز نیست.


مدرک قبلی، دوره و سایر الزامات


مدارک مورد نیاز

مدرک لیسانس

دو سال سابقه تدریس

رزمه

انگیزه نامه و پروپوزال

سه توصیه نامه

متقاضیان تشویق می شوند قبل از درخواست، برنامه های خود را با یکی از اعضای دپارتمان در میان بگذارند.


مهلت اپلایی را در لینک زیر مشاهده نمایید.

https://www.grad.ubc.ca/deadlines

متقاضیان باید ریز نمرات تمام مطالعات پس از دبیرستان را ارسال کنند. الزامات ارسال مدارک به این بستگی دارد که موسسه تحصیلی شما در داخل کانادا باشد یا خارج از کانادا.


کار در حین تحصیل

دانشجویان بین المللی که به عنوان دانشجویان تمام وقت با مجوز تحصیل معتبر ثبت نام کرده اند، می توانند برای ساعات نامحدود در محوطه دانشگاه کار کنند و بیش از 20 ساعت در هفته خارج از دانشگاه کار کنند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه مراجعه نمایید.

logo-samandehi