فراخوان رزیدنسی unit 1 gallery

گالری unit 1 در لندن برای هنرمندان برنامه اقامتی گروهی و انفرادی به مدت سه ماه در نظر گرفته است.

به گزارش گالری آنلاین، هنرمندان می توانند با با ارسال نمونه کارهای خود (10 تصویر از آثار خود، بیوگرافی، بیانیه هنری و CV) برای رزیدنسی انفرادی اقدام کنند. درخواست ها فقط از طریق سیستم آنلاین وب سایت گالری unit 1 gallery پذیرفته می شود. درخواست های ارسالی از طریق ایمیل بررسی نخواهد شد.

شرکت در فراخوان رزیدنسی برای کلیه هنرمندان در تمامی سنین، با هر پیشینه و رشته هنری و همینطور برای هنرمندان بین المللی غیر ساکن در انگلستان آزاد است. شرکت کنندگان در حال حاضر نباید در هیچ یک از رشته های دانشگاهی ثبت نام کرده باشند.

نتیجه در وب سایت رسمی و رسانه های اجتماعی اعلام شده و هنرمندان منتخب نیز ایمیل دریافت خواهند کرد.

محل اقامت متقاضیان در طول رزیدنسی بر عهده خود آنها بوده و برای اقامت نیز باید ویزای معتبر داشته باشند.

به غیر از هزینه ثبت نام، هزینه دیگری برای رزیدنسی دریافت نمی شود. هزینه ثبت نام 35 پوند است.

این هزینه به unit 1 gallery اجازه می دهد تا به حمایت خود از این برنامه ادامه دهد.

در حال حاضر unit 1 gallery از 25 هنرمند در سال حمایت کرده و به آنها امکان می دهد تا از طریق برنامه های رزیدنسی از جمله رزیدنسی انفرادی (Solo Residency) و رزیدنسی گروهی Radical Residency فعالیت های خود را به صورت متمرکز و حرفه ای توسعه دهند.

https://unit1gallery-workshop.com/residencies/

رزیدنسی انفرادی

در این برنامه گالری یکی از استودیوهای ۳۵۰ فوت مربعی (در حدود 33 متر مربع) خود را با نور پردازی طبیعی و حرفه ای به مدت سه ماه، در اختیار یک هنرمند قرار می دهد.

متقاضی منتخب ضمن بازدید از نمایشگاه ها و رویدادهای برگزار شده در گالری از فرصت برقراری ارتباط با هنرمندان، متصدیان، مجموعه داران و عموم مردم را نیز خواهد داشت. همچنین این برنامه امکان برگزاری نمایشگاه انفرادی در طبقه بالای استودیو را برای هنرمند برگزیده فراهم میکند.

رزیدنسی گروهی

این فرصت استودیو را به مدت 4 هفته و بصورت اشتراکی در اختیار ده نفر از هنرمندان از سراسر جهان قرار می دهد که در نهایت نیز نمایشگاه گروهی از کارهای آنها در محل به نمایش گذاشته خواهد شد.

برنامه رزیدنسی گروهی واکنشی مستقیم به درخواست های رزیدنسی انفرادی 3 ماهه در Unit 1 Gallery است. با توجه به میزان بالای متقاضیان، تنها راه منطقی اینطور بنظر می رسید که برنامه های رزیدنسی را توسعه داده و در عین حال فرصتی برای عموم مردم فراهم شود تا شاهد فعالیت هنرمندان در محیط استودیو از طریق بحث های آزاد و سمینارهای نقد و بررسی باشند.

موسسس و مدیر گالری، Stacie McCormick معتقد است که رزیدنسی گروهی نه تنها محل بلکه زمانی را نیز در اختیار هنرمندان قرار می دهد تا به سبک و شیوه خود کار کنند و در عین حال نیز فرصتی برای گفتگو و تبادل نظر برای آن ها ایجاد می کند وفضای آرام گالری را به مرکزی برای گفتگو و الهام بخش تبدیل می کند.

ثبت نام برای دوره بعدی رزیدنسی، پاییز 2021 آغاز خواهد شد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi