فراخوان جایزه Arte Laguna

نمایش آثار در ونیز همراه با 10 هزار پوند جایزه و فرصت های دیگر برای منتخبین رویداد Arte Laguna با موضوع آزاد در تمام رشته های تجسمی در نظر گرفته شده است.

به گزارش گالری آنلاین، جایزه Arte Laguna به هنرمندان این فرصت را می دهد که به شبکه بزرگی از هنرمندان در سراسر جهان بپیوندند و آثار خود را در پلتفرم آنلاین artelaguna.world به فروش برسانند. جایزه نقدی ده هزار یورویی دریافت کنند، همچنین آثار خود را در Arsenale Nord ونیز به نمایش بگذارند.

رشته های هنری مورد پذیرش:

نقاشی، مجسمه سازی و چیدمان، عکاسی، ویدئو آرت و فیلم کوتاه، پرفورمنس، هنر دیجیتال، گرافیک، کارتون، لند آرت، و هنر شهری و هنر خیابانی، طراحی.

هیئت داوران متشکل از متصدیان و مدیران مهم موزه‌های فعال در کشورهای مختلف است.

هزینه درخواست 100 یورو + 22٪ مالیات بر ارزش افزوده است.

برای هنرمندان زیر 35 سال هزینه درخواست 80 یورو + 22٪ مالیات بر ارزش افزوده است.

هر هنرمند میتواند تا 5 اثر در بخش های مختلف ارسال کنند.

موضوع رقابت آزاد است.

جوایز:

نمایشگاه گروهی در Arsenale ونیز، انتشار رایگان در پورتال وب artelaguna.world، کمپین تبلیغاتی تجارت الکترونیک به مدت 1 سال و 10 هزار یورو جایزه نقدی .

علاوه بر این، جوایز ویژه ای با همکاری شرکای بین المللی سطح بالا در نظر گرفته شده است. هر کدام برنده ای را برای ارائه فرصت های شغلی جدید و دیده شدن انتخاب می کنند. جوایز ویژه شامل همکاری با گالری های هنری، رزیدنسی های هنری، همکاری با شرکت ها، شرکت در جشنواره های هنری است.


مهلت ثبت نام: 31 اکتبر 2022 (9 آبان 1401)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi