فراخوان طراحی LOOP 2023

فراخوان LOOP Design در زمینه های معماری، دکوراسیون داخلی، طراحی منظره، محصول، عکاسی معماری، ویدیوی معماری، طراحی مفهومی، هنر و سفر برگزار میشود.

به گزارش گالری آنلاین، لوپ (LOOP) یک پلت فرم باز برای ابراز خلاقیت و استعداد است. برگزارکنندگان می خواهند تنوع را با آثار قابل توجه در سطح جهانی جشن بگیرند و به آنها احترام بگذارند.

این مسابقه برای همه متخصصان طراحی معماری، طراحی داخلی، طراحی منظره، طراحی محصول، عکاسی معماری، ویدیوی معماری، طراحی مفهومی، هنر و سفر آزاد است. آثار دانشجویی فقط برای ارسال در دسته‌های طراحی مفهومی پذیرفته می‌شوند. آثار حرفه ای در تمام دسته های فراخوان پذیرفته می شوند.

برای نسخه چهارم، برگزارکنندگان LOOP جوایز جدید و دسته‌های بیشتری مانند طراحی مفهومی، هنر و سفر را اضافه کرده اند.

فراخوان LOOP که در سال 2020 راه اندازی شد، با مشارکتی رو به رشد و باورنکردنی ، اکنون بیش از 2300 عضو از 59 کشور مختلف دریافت کرده است.

هزینه ورودی:

هزینه پیش ثبت نام - ژانویه 2023 - 80 یورو

هزینه ثبت نام اولیه- فوریه و مارس 2023 - 100 یورو

هزینه معمولی ثبت نام- آوریل، مه و ژوئن 2023 - 150 یورو

هزینه ثبت نام در آخرین مهلت - جولای 2023 - 200 یورو

آخرین مهلت ارسال 31 جولای 2023 (9 مرداد 1402)

تاریخ اعلام نتایج 31 ژوئیه 2023


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi