فراخوان مسابقه بزرگ زیور و تاریخ دوره صفویان


به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی مجله معماری و مد امروز، از آنجایی که هنر طراحی و ساخت زیورالات در ایران عزیز قدمتی بیش از چند هزار سال دارد با برگزاری این مسابقه بر آن شدیم تا با تکیه بر هنر هنرمندان معاصر اقدام به فراخوانی و نمایش مجدد توان هنری مردمان این سرزمین بنماییم. به همین منظور مسابقه ای با نام "مسابقه بزرگ زیور و تاریخ" شکل گرفت تا بستری فراهم گردد جهت رشد و توانبخشی استعدادهای این مرز و بوم.
در این دوره از مسابقه هنرمندان می توانند زیور هایی با الهام از دوره تاریخی صفویان طراحی کنند و در سه بخش طراحی کلاسیک، مدل سازی کامپیوتری و اثر ساخته شده شرکت نمایند.
—-
شایان ذکر است که این مسابقه با همدلی استاید فرهنگ زاج فروش ها، سعید مرتضوی، هادی نعمتی، شیرین محمدی، خانم دکتر مریم خلیلی، خانم دکتر محبوبه توکلی و کارشناس تاریخی در دو بخش طراحی هنری و کاربردی داوری خواهد گردید و مشخصات و اسامی برندگان در فصلنامه "معماری و مد امروز" منتشر خواهد شد و کارهای ارسالی در نهایت در "مسابقه بزرگ" نیز شرکت داده خواهند شد. همچنین با پتانسیل ایجاد شده اقدام به برگزاری نمایشگاه های بین المللی و کتاب زیور و تاریخ خواهد شد.
—-—-
هزینه شرکت در مسابقه دوره صفویان:180 هزار تومان برای شرکت حداکثر سه اثر
——
آخرین مهلت ثبت نام و ارسال اثر:
20 شهریور96

—-
جوایز و امتیازات:
جایزه مسابقه دوره صفویان: یک سکه طلای طرح پارسیان برای نفر اول و چاپ تصویر و مشخصات اثر چهار منتخب برتر و معرفی هنرمندان در ششمین نسخه فصلنامه بین المللی "معمار و مد امروز" در یک صفحه کامل به همراه عضو اشتراک یکساله معمارومدامروز.
—-
مدارک مورد نیاز که می بایست تا 20 شهریور ماه برای هر مسابقه به آیدی تلگرام @ndmjd ارسال گردند.
1- فرم مسابقه زیور و تاریخ
2- یک عکس با کیفیت 300 Dpi از خود هنرمند طراح
3- تصویر آثار به طور جدا گانه با کیفیت 300 Dpi
4- تصویر فیش واریزی
@jewelry_designers
برای کسب اطلاعات بیشتر جهت شرکت در مسابقه با شماره 09381140449 و یا ایدی تلگرام @ndmjd تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi