جایگاه نقد در آموزش هنر بررسی می‌شود

نشست"جایگاه نقد در آموزش هنر و پرورش منتقدین آکادمیک هنر" با سخنرانی دكتر محمدرضا شریف‌زاده برگزار می‌شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از برگزار کنندگان این رویداد، در ایران به لحاظ پرورش نیروهای كارآزموده در گرایشات مختلف نقد هنرهای تجسمی در طَی سال‌های تشكیل دانشكده های هنری عملكردهای بسیار كم‌فروغی شكل گرفته و متاسفانه منتقدین هنر در طَی سال‌های اخیر به حدی كم‌توان و بدون آگاهی ظاهر شده‌اند كه به نظر می‌رسد جایگاه نقد ومنتقد می‌رود تا به فراموشی سپرده شود.

"جایگاه نقد در آموزش هنر و پرورش منتقدین آکادمیک هنر" با گفتار دكتر محمدرضاشریف زاده، مدیر گروه دكتری فلسفه و پژوهش هنر دانشكده هنر، چهارمین نشست از سلسله نشست هایی است كه از سوی "منتقدان هنرهای تجسمی ایران" برنامه ریزی شده است.

در بخشی دیگر از این نشست كه شنبه 30 بهمن 95 ساعت 18 در موسسه مطالعات فرهنگی بهاران برگزار می شود، كیوان خلیل‌ن‍ژاد، پژوهشگر و منتقد هنری، مختصات نقد اكادمیك به عنوان رویكردی روش‌مند و ناظر بر دیدگاه‌های علمی را در یك گفت‌وگوی باز مورد بررسی قرار خواهد داد.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند ساعت 18 شنبه 30 بهمن به موسسه مطالعات فرهنگی بهاران واقع در میدان فاطمی، خیابان جویبار، كوچه نوربخش، شماره 21 مراجعه كنند.


logo-samandehi