فراخوان رقابت هنری 2021 Passion to Perform

جایزه نقدی ۱۵۰۰ تا ۷ هزار دلار همراه با فرصت فروش اثار هنری در این رقابت در نظر گرفته شده است.

به گزارش گالری آنلاین، دستور کار رقابت هنری Passion to Perform که فعالیت خود را در سال 2012 آغاز کرد، پرورش و ترویج دستاوردهای مهم هنر در جوامع پویا است.

هدف این رقابت از آغاز کار خود تشویق و حمایت از هنرمندان نوظهور سراسر جهان و توسعه مجموعه ای در سطح جهانی از آثار این هنرمندان است. Passion To Perform در رقابت امسال خود از هنرمندان دعوت می کند تا آثار خود را در رشته های نقاشی، طراحی، میکس مدیا، مجسمه سازی و عکاسی ارسال کنند.

شرکت در این رقابت برای تمامی هنرمندان از سراسر جهان آزاد و رایگان است.

هر شرکت کننده می تواند حداکثر 2 اثر ارسال کند.

شرکت کنندگان باید تصاویر دیجیتالی آثار خود را با وضوح dpi 300 یا بالاتر ارسال کنند.

آثار ارسالی باید اوریجینال بوده و توسط شرکت کننده خلق شده باشد.

ثبت نام اولیه بصورت آنلاین انجام می شود و قبل از انتخاب برندگان نهایی، نامزدهای نیمه نهایی اعلام می شوند.

هیئت داوران در ابتدا آثار ارسالی توسط سیستم آنلاین (ثبت نام اولیه) را بررسی کرده و سپس حدود 35 نفر را بعنوان نامزدهای نیمه نهایی معرفی می کنند که از میان آنها برندگان نهایی انتخاب می شوند.

جوایز:

جایزه نفر اول: 7000 دلار

جایزه نفر دوم: 3500 دلار

جایزه نفر سوم: 1500 دلار


علاوه بر این بودجه ای برای خرید آثار از میان شرکت کنندگان نهایی در نظر گرفته شده است تا بعنوان بخشی از مجموعه دائمی به نمایش گذاشته شوند.

گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.

مهلت ثبت نام: 28 فوریه 2022 (9 اسفند 1400)


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید

logo-samandehi