فراخوان جوایز طراحی LOOP

رقابت LOOP یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین جوایز بین المللی در معماری، طراحی داخلی، طراحی منظر، طراحی محصول، عکاسی معماری و ویدئوی معماری است.

به گزارش گالری آنلاین، LOOP یک پلت فرم باز برای خلاقیت و استعداد است، جایی که همه شرکت کنندگان ممکن است بهترین آثار خود را به نمایش بگذارند و در سراسر جهان دیده شوند.

شما می‌توانید آثار خود را در 110 دسته ارسال کنید که در هشت رشته اصلی قرار می‌گیرند: معماری، طراحی داخلی، طراحی منظره، طراحی محصول، عکاسی معماری، ویدیوی معماری، بهترین شرکت و دسته‌های موضوعی.

تمام ورودی های معماری، داخلی و محصولات ارسال شده به LOOP باید پروژه هایی باشند که در پنج سال گذشته تکمیل شده اند. یک گروه برای آثار مفهومی که ساخته نشده اند در نظر گرفته شده است. ورودی‌های طراحی منظره باید پروژه‌هایی باشند که در ده سال گذشته به پایان رسیده‌اند. عکاسی و فیلمبرداری معماری محدود به زمان نیست. آثار دانشجو فقط برای ارسال در رده Concept & Unbuilt پذیرفته می شود.


لوپ که در سال 2020 راه اندازی شد، با موفقیت رو به رشد باورنکردنی مشارکت، اکنون بیش از 1000 ورودی از 55 کشور مختلف دریافت کرده است.


مهلت ثبت نام: 31 جولای 2022 (9 مرداد 1401)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi