فراخوان طراحی نماد کارآفرینی

مجمع کارآفرینان ایران متشکل از پیشرانان ۲۰ حوزه اقتصادی موثر و اشتغال آفرین کشور است که جملگی از نامداران و کارآفرینان عرصه تولید ملی هستند . این مجموعه برای انتقال تجربیات و دستاوردهای ناب حوزه کارآفرینی به دستگاه های متوالی و سیاست گذار امور اقتصادی، کمک به بهبود شرایط اقتصادی و ترویج فرهنگ کارآفرینی پا به عرصه گذاشته است.

مجمع کارآفرینان ایران با همکاری سازمان‌ها و نهادهای اجتماعی مرتبط، فراخوان کارآفرینان ایران را با عنوان نماد کارآفرینی با هدف معرفی، ترویج و تجلیل از موثرترین پیشرانان اقتصادی و کارآفرینان بزرگ کشور برگزار می‌نماید.

لذا از هنرمنــدان گــرامی در حوزه هنرهای تجسمی، دعوت می نماید طرح های پیشنهادی خود را در قالب المان، تنــدیس، مجسمه و نماد های هویتی بارعایت شرایط فراخوان ارائه نمایند.

زمان ارسال آثار به دبیرخانه فراخوان: تا ۲۰/ ۱۱/ ۱۴۰۱
اعلام نتایج نهایی برگزیدگان از طریق سایت: انتهای بهمن ماه

جوایز:طرح برگزیده اول | دیپلم افتخار و مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال اهداء خواهد شد.
طرح برگزیده دوم وسوم | دیپلم افتخار و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال اهداء خواهد شد.

تماس با دبیر خانه اجرائی جشنواره:

021-88522774 | info@iranef.org

شرایط ارائه طرح

۱- داشتن ارتباط موضوعی و مفهومی ایده ها و طرح های ارائه شده با موضوع کارآفرینی یا کارآفرینان
۲- در نظر گرفتن ویژگی ها و خلاقیت های لازم جهت نماد کارآفرینی برای ارتباط بصری و گرافیک محیطی و مورد استفاده به عنوان ( تندیس . میدان شهری . هویت و… )
۳- اصالت طرح و پرهیز از هرگونه کپی برداری از آثار هنرمندان ایرانی و خارجی از شرایط تایید طرح بوده و مد نظر داوران قرار میگیرد (مسئولیت هرگونه تخلف در این زمینه به عهده پیشنهاد دهنده است).

۴- لازم است کلیه متقاضیان شرکت در مسابقه ، پیش از ارسال آثار در زمان مقرر در سایت مجمع کارآفرینان ایران www.iranef.org/festivalarts ثبت نام نموده و کد رهگیری دریافت نمایند.

۵- اطلاع رسانی مسابقه و توضیحات تکمیلی صرفا در سایت اینترنتی مسابقه صورت می گیرد بر این اساس شرکت کنندگان می باید به صورت مستمر نسبت به بررسی اطلاعیه ها روی سایت مسابقه اقدام کنند.

۶- نتایج پس از زمان داوری از طریق سایت www.iranef.org اعلام می گردد.

سایر موارد

۱- شرکت در جشنواره داوطلبانه بوده و از شرکت کنندگان هیچگونه هزینه ای دریافت نمی شود.
۲- چنانچه بیش از یک اثر از هر شرکت کننده ای به عنوان ۵ طرح اول پذیرفته شود جایزه فقط به یک طرح تعلق می یابد و به طرح دیگر همان طراح هیچ گونه جایزه ای تعلق نمی گیرد.
۳- استفاده از کلیه آثار رسیده به دبیرخانه مسابقه برای چاپ در کتاب و سایر اقلام انتشاراتی و تبلیغاتی، بانک اطلاعاتی و برگزاری نمایشگاه با ذکر نام صاحب اثر برای مجمع کارآفرینان ایران مجاز است.

۴- در زمان ارسال آثار تا تحویل به دبیرخانه فراخوان برای پیشگیری از هرگونه صدمه به اثر، همکاری صاحب اثر با برگزارکنندگان جهت اتخاذ تدابیر لازم برای محافظت اثر ضروری است. و در صورت بروز خسارت به اثر هیچگونه مسئولیتی به عهده برگزارکنندگان نخواهد بود.

5- فرمت آثار به صورت فایل اصلی با فرمت jpg با کیفیت 150 dpi سایز A3به عنوان طرح نهایی و نماهای جانبی طرح همراه با مشخصات هنرمند در سایت فراخوان ثبت گردد.

logo-samandehi