فراخوان جوایز هنر معاصر ولز انگلستان

دو هفته اقامت رایگان در فرانسه، نمایش آثار در ولز و جوایزه نقدی از جمله برنامه هایی است که در رقابت هنرمعاصر ولز برای هنرمندان هنرهای تجسمی در نظر گرفته شده است.

به گزارش گالری آنلاین، جایزه هنر معاصر ولز یک مسابقه هنری بین‌المللی است که به هنرمندان این فرصت را می‌دهد تا آثار خود را در کلیسای جامع ولز به نمایش بگذارند و طیف گسترده‌ای از جوایز را دریافت کنند.

نمایشگاه بعدی WAC در آگوست 2023 برگزار می‌شود. این نمایشگاه سالانه نقطه برجسته زندگی فرهنگی ولز است و هر تابستان هزاران بازدیدکننده را به خود جذب می‌کند. آثار هنرمندان منتخب توسط مخاطبان قابل توجه و توجهی دیده خواهد شد.

ارسال ها می توانند در هر رشته هنری یا سبکی باشند.

برای شرکت در مسابقه، باید فرم درخواست آنلاین را تکمیل کنید.

هزینه های ورودی:

هزینه ورودی برای هر اثر 17.50 پوند است.

هزینه ورودی برای دانشجویان هنرهای زیبا 10 پوند برای هر اثر است.

جوایز:

• جایزه هنر Howden : 2000 پوند

• جایزه منتخب مردم: 500 پوند

• جایزه دانشجویی: 1000 پوند به دانشجوی فعلی هنرهای زیبا زیر 26 سال تعلق می گیرد

• NG Art Creative Residency: برنده جایزه اقامت دو هفته ای رایگان در NG Art Creative Residency در Eygalieres، Provence فرانسه دریافت خواهد کرد.

حداکثر ابعاد برای یک کار 3.5 متر عرض 2.5 متر ارتفاع 2 متر عمق است.

هنرمندان ویدئو باید تجهیزات نمایشی خود را تهیه کنند.

هنرمندان می توانند حداکثر چهار اثر را وارد کنند.

شما باید تصویری از کار خود (حداکثر 1 مگابایت) به همراه اطلاعات شخصی، استیتمنت هنرمند، عنوان، اندازه، ابعاد و قیمت آن ارائه دهید (در صورت موجود بودن نسخه یا چاپ اثر هنری، اندازه های نسخه را ارائه دهید). به کمیسیون 40 درصدی WAC در فروش توجه کنید.

آثار در نمایشگاه گالری توسط هیئتی از برگزیدگان هنرمندان شناخته شده، انتخاب میشود و توسط تیم مجرب نصب می شوند. هنرمندان همچنین در نمایشگاه مجازی و فروشگاه آنلاین WAC ظاهر خواهند شد.

شرکت در این مسابقه برای هنرمندان بالای 18 سال آزاد است.


مهلت ثبت نام: 10 مه 2023 (20 اردیبهشت 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi