فراخوان مسابقه طراحی پوستر روز تایپوگرافی

مرکز طراحی صنعتی (IDC) موسسه فناوری هند بمبئی در حال حاضر برای مسابقه طراحی پوستر روز تایپوگرافی 2023 آثار هنرمندان را می پذیرد.

به گزارش گالری آنلاین، آثار برنده به صورت کتاب منتشر می‌شوند و در نمایشگاهی در طول رویداد روز تایپوگرافی 2023 - که برای 7 تا 9 دسامبر 2023 در شهر مقدس بنارس در هند برنامه‌ریزی شده است، نمایش داده می‌شوند. برندگان حق شرکت رایگان در سمینار و کارگاه تایپوگرافی را دارند. به هر یک از شرکت کنندگان برنده یک نسخه از کتاب و همچنین "گواهی برنده شدن در مسابقه پوستر" داده خواهد شد.

موضوع مسابقه: مقدس و تایپوگرافی

هر شرکت کننده حداکثر مجاز به سه ورودی است که می تواند شامل موارد زیر باشد:

زبان، اسکریپت و تایپ فیس انتخابی. شما می توانید از یک حرف، یک کلمه، چندین کلمه یا حتی یک پاراگراف متشکل از کلماتی که "مقدس" را بیان می کنند استفاده کنید.

از حروف خوشنویسی یا دیجیتالی یا فونت های موجود یا ترکیبی از آنها می توان برای پوستر استفاده کرد.

شرکت در این رقابت رایگان است.


مهلت ثبت نام: 30 آپریل 2023 (10 اردیبهشت 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi