فراخوان جایزه هنر استادان جوان

هنرمندان منتخب این رویداد همراه با دریافت جایزه نقدی امکان شرکت در رویداد Frieze لندن در اکتبر 2023 را خواهند داشت.

به گزارش گالری آنلاین، هنرمندان از هر نقطه جهان که در هر رسانه‌ای کار می‌کنند می‌توانند آثار خود را برای جایزه هنر استادان جوان 2023 ارسال کنند.

این رقابت منحصربه‌فرد هنرمندان معاصر نوظهور را تشویق می‌کند تا برای الهام گرفتن به هنر گذشته نگاه کنند و به دنبال معرفی هنرمندانی است که اصالت، مهارت و تخیل را در پاسخ به تاریخ هنر نشان می‌دهند. برای هنرمندانی که در حوزه سرامیک کار می‌کنند، جایزه بزرگ سرامیک استادان جوان Maylis وجود دارد که همزمان با جایزه هنر استادان جوان برگزار می‌شود.

حداکثر 15 هنرمند در فهرست نهایی جایزه هنر استادان جوان و حداکثر 10 هنرمند در حوزه سرامیک‌ قرار خواهند گرفت. تمام هنرمندان فهرست نهایی در نمایشگاهی در دو بخش، در خیابان یورک 67 در مرکز لندن، مصادف با هفته Frieze در اکتبر 2023، حضور خواهند داشت.

جوایز این مسابقه شامل یک جایزه اصلی 1500 پوندی و دو جایزه دیگر به مبلغ 500 پوند است که توسط انجمن مجموعه هنرمندان اعطا می شود.

جایزه بزرگ سرامیک استاد جوان میلیس دارای یک جایزه اصلی 1000 پوندی و یک جایزه 500 پوندی است که توسط James و Maylis Grand داده شده است.

همجنین دکتر Chris Blatchley جایزه هنرمند زن نوظهور (Emerging Woman Artist Award) 1000 پوندی را به همراه راهنمایی، مشاوره شغلی و شرکت در نمایشگاه هنری آینده با گالری The Cynthia Corbett اهدا می‌کند.

دو هنرمند منتخب که در حوزه توسعه‌ی صنایع دستی کار می کنند، جایزه جدید Cockpit Prize را از Cockpit دریافت خواهند کرد که شامل چهار جلسه با مربی کسب و کار Cockpit و شرکت در برنامه Make It Count است.


هزینه‌ی ورودی:

هزینه ورودی 38 پوند برای ارسال دو اثر است.


مهلت ثبت نام: 11 ژوئن 2023 (21 خرداد 1402)

اعلام نتایج :سپتامبر 2023


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi