فراخوان جوایز طراحی ورزشی FIT 2024

جوایز طراحی ورزشی FIT، دستاوردهای استثنایی در فناوری، محصولات سازگار با محیط زیست و تجهیزاتی که عملکرد را بهبود می بخشد، ارج می نهد.

به گزارش گالری آنلاین، این مسابقه معتبر که محصولات و راه‌حل‌های ورزشی نوآورانه و پایدار را به رسمیت می‌شناسد، اکنون برای دومین مسابقه سالانه خود فراخوان می‌دهد. این مسابقه، از قدرت طراحی برای متحول کردن صنعت ورزش و کسانی که مرزها را با ایجاد محصولات تغییر دهنده بازی جابجا می کنند، تجلیل می کند.

طرح‌های ارسالی برای طراحان، برندها، و تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی و پوشاک از سراسر جهان آزاد است.

آثار توسط هیئتی متشکل از 18 کارشناس طراحی بین المللی، از جمله Mathieu Boimare، مدیر سابق تولید جهانی محصولات Salomon برای پوشاک و تجهیزات از فرانسه، TÔ Long-Nam، صندلی مد، لوازم جانبی و طراحی کفش ورزشی در کالج هنرپر و طراحی Savannah از ایالات متحده و Reinhard Pascher، متفکر طراحی ورزشی، و بنیانگذار Pascher+Heinz از آلمان و دیگران داوری خواهند شد.

دسته‌بندی‌ها:

ورزش های برفی، راه رفتن و دویدن، ورزش های آبی و پارویی، تناسب اندام و ژیمناستیک، کشتیرانی و قایق‌رانی، رشته های مختلط، ورزش‌های با توپ، ورزش‌های یخی، ورزش سوارکاری و ...

هزینه ورودی:

شرکت‌ها/برندها: 250 فرانک شامل مالیات بر ارزش افزوده (تقریبا 270 دلار)

همان ورودی با دسته‌بندی‌های دیگر شامل 50 درصد تخفیف

طراحان مستقل: 100 فرانک شامل مالیات بر ارزش افزوده (تقریبا 107 دلار)

همان ورودی با دسته‌بندی‌های دیگر شامل 50 درصد تخفیف

دانشجویان: 50 فرانک شامل مالیات بر ارزش افزوده (تقریباً 54 دلار)

کسانی که قبل از 30 سپتامبر 2023 ثبت نام کنند، 15 درصد تخفیف برای ارسال زودهنگام دریافت خواهند کرد.

مهلت ثبت نام: اول مارس 2024 (11 اسفند 1402)

اعلام نتایج: سال 2024


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi