فراخوان سی و چهارمین مسابقه طراحی مد ZAKKA

سی و چهارمین مسابقه طراحی مد ZAKKA با هدف معرفی اقلام طراحی‌ شده‌ی چرمی و پارچه‌ای خلاقانه فراخوان داده است.

به گزارش گالری آنلاین، این مسابقه شامل 25 جایزه مختلف و بیش از 750000 ین (ین ژاپن) به عنوان جایزه نقدی است. جایزه بزرگ 200000 ین است. طرح های برنده توسط صنعتگران در Taito تولید می شود.

شهر Taito، ژاپن شامل مناطق توریستی شناخته شده ای مانند Ueno و Asakusa است، با این حال این شهر یک منطقه تولیدکننده مشهور اقلام مد است. در واقع، بسیاری از اقلام مد برندهای معروف مانند کفش، کیف، کیف پول، کمربند یا کلاه در کارخانه‌های Taito تولید می‌شوند.

این مسابقه شامل دسته‌بندی‌های زیر است:

• بخش چرم اصل

کفش

کیف

کمربند و متعلقاتش

کیف پول و کیف لوازم جانبی

نوآوری چرمی


• بخش پارچه

کلاه


طرح‌ها باید جدید باشند و قبلاً منتشر نشده باشند (به محصول تبدیل نشده یا جایزه‌ای دریافت نکرده باشند) و باید بتوانند به محصول تبدیل شوند. طرح های مردانه و زنانه قابل قبول است.

هر سال، داوران مهمان برجسته که در قدر صنعت و تولیدکنندگان کالاهای مد هستند، بیش از 3000 ورودی را بررسی می‌کنند و تصاویر طراحی برجسته را انتخاب می‌کنند.

حق نسخه‌برداری طرح‌های برنده شده در مسابقه به کمیته نمایشگاه مد Taito منتقل می‌شود، که ممکن است آنها را در مرحله تولید قرار دهد.

شرکت در این رویداد رایگان است.


مهلت ثبت‌نام: از اول سپتامبر 2023 تا 30 سپتامبر 2023 (10 شهریور الی 8 مهر 1402)

اعلام نتایج: دسامبر 2023


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi