فراخوان جایزه طراحی Taipei (TDA) 2023

جایزه طراحی Taipei 2023 اکنون برای شانزدهمین سال فراخوان داده است. برگزارکنندگان به دنبال طرح های بین المللی برجسته در رشته های مختلف هستند.


به گزارش گالری آنلاین، دولت شهر Taipei جایزه طراحی Taipei را با موضوع "طراحی برای شهر تطبیقی" به عنوان یک حرکت مداوم رو به جلو برای جهان، به ویژه برای کسانی که علاقه مند به خلاقیت و طراحی هستند، سازماندهی می کند.

مجموع مبلغ جایزه امسال تا 4.2 میلیون دلار جدید تایوان شامل 600000 دلار جدید تایوان برای جایزه بزرگ یعنی جایزه شهردار شهر Taipei است.

این یک فراخوان برای طرح های بین المللی برجسته و تلاشی برای شکل دادن به Taipei به یک پلت فرم همگرایی برای طرح های خلاقانه است.

برگزارکنندگان مشتاقانه منتظر دریافت آثار در این دسته‌ها هستند:

طراحی صنعتی: طراحی کارهای قابل تولید انبوه، از جمله کاربردهای عمومی و دیجیتال، ابزار حمل و نقل، تجهیزات و ابزارآلات، لوازم روزمره و کالاهای خانوار، فناوری اطلاعات و لوازم خانگی و غیره.
طراحی ارتباطات بصری: طراحی آثار گرافیکی دیجیتال، هویت، پوستر، بسته بندی و چاپ
طراحی فضای عمومی: فضای باز برای استفاده عمومی، ساختمان‌های دولتی و مؤسسات خصوصی که تا حدی برای استفاده عمومی ارائه شده‌اند.

علاوه بر سه دسته «طراحی صنعتی»، «طراحی ارتباطات بصری» و «طراحی فضای عمومی»، جوایز امسال جوایز ویژه‌ای را نیز از جمله «جایزه نوآوری اجتماعی» و «جایزه طراحی دایره‌ای» تعیین می‌کند.

همچنین TDA با سه انجمن اصلی طراحی بین المللی، از جمله WDO، ICoD و IFI همکاری می کند.

این مسابقه بین سال‌های 2008 تا 2011 به عنوان Taipei Industrial Design Award شناخته می‌شد، در سال 2012 به عنوانTaipei International Design Award تغییر نام داد و در سال 2022 دوباره با عنوان Taipei Design Award نامگذاری شد و از آن زمان به این نام خوانده می‌شود.

شرکت در این رویداد رایگان است.

مهلت ثبت نام: 17 اگست 2023 (26 مرداد 1402)

اعلام نتایج: نوامبر 2023


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi