فراخوان مسابقه معماری خانه کوچک 2023

شرکت Volume Zero میزبان مسابقه معماری خانه کوچک 2023 است و شرکت کنندگان را دعوت میکند یک خانه کوچک برای دو نفر طراحی کنند که فضای زندگی راحت را فراهم کند.


به گزارش گالری آنلاین، در مجموع 4500 دلار به سه پروژه برتر به همراه گواهی اهدا می شود. همچنین به 10 نفر از مقام های برتر گواهی اعطا خواهد شد.

در سایت رقابت آمده است، دنیای ما با سرعتی بی‌سابقه در حال تغییر است و رویدادهایی در سراسر جهان رخ می‌دهند و بشر شاهد پیشرفت‌هایی در تمام عرصه‌های زندگی است. همانطور که نیازهای ما در حال تغییر است، طراحی خانه نیز تغییر می کند.

طراحی خانه کوچک باید نوآورانه، خلاقانه و پایدار باشد. مساحت خانه کوچک پیشنهادی نباید بیش از 300 فوت مربع باشد.

شرکت کنندگان می توانند با توجه به طرح پیشنهادی خود سایتی را انتخاب کنند. این مکان می تواند یک منطقه شهری یا روستایی در هر نقطه از جهان باشد. طرح باید به خوبی با سایت انتخاب شده ادغام شود و سایت انتخاب شده باید پیشنهاد طراحی را توجیه کند.

خانه فضایی است که برای همه ما صمیمی است. فراتر از یک کارکرد روزمره یعنی سرپناهی فیزیکی برای افراد و فعالیت های آنهاست. یک خانه در سطح شخصی و احساسی با کاربران خود ارتباط برقرار می کند.

خانه فضایی متحول کننده، چند کارکردی و همیشه در حال تکامل برای سازگاری با ما و عزیزانمان است. خانه دیگر تنها مکانی نیست که در آن زندگی می کنید، بلکه مکانی است که با شما زندگی می کند.

هزینه ثبت نام:

ثبت نام زودهنگام (تا 30 نوامبر 2023): 70 دلار + 18٪ مالیات (تا 9 آذر 1402)

ثبت نام به موقع (از 1 دسامبر 2023) : 85 دلار + 18٪ مالیات (از 10 آذر 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi