فراخوان رقابت The Golden Sand Waterfront

این مسابقه شامل طراحی یک طرح جامع جدید است که قادر به بازسازی و احیای بخشی از بافت ساحلی، ترویج تحرک پایدار و آگاهی زیست محیطی در Lignano Sabbiadoro، ایتالیا است.


به گزارش گالری آنلاین، کل صندوق جایزه 12000 یورو است — 7000 یورو از آن برای طرح برنده جایزه اول رزرو شده است. TerraViva شرکت‌کنندگان را تشویق می‌کند تا راه‌حل‌های شهری نوآورانه و بدیع را تجربه کنند که می‌تواند این منطقه ساحلی را به یک فضای عمومی پررونق برای جامعه محلی و بازدیدکنندگان فصلی آن تبدیل کند.

پیشنهادها باید هم طراحی یک استراتژی کلی شهری و هم تصویر رسمی و فضایی جدید از معرف ترین نقاط سایت را در نظر بگیرند. مداخله در امتداد "Lungomare Riccardo Riva" انجام خواهد شد و مناطق خاصی که باید در پروژه ادغام شوند در یک راهنمای اختصاصی قابل دانلود از وب سایت رقابت نشان داده خواهند شد.

شرکت در این مسابقه برای معماران، طراحان، دانشجویان، شهرسازان، مهندسان، هنرمندان، سازندگان و تمامی علاقمندان به رشته های معماری و طراحی شهری آزاد است.

شرکت کنندگان می توانند به صورت انفرادی یا تیمی در این مسابقه شرکت کنند.


هزینه ثبت نام:

ثبت نام زودهنگام (تا 11 دسامبر 2023) - 69 یورو / 20 آذر 1402

ثبت نام به موقع (تا 12 ژانویه 2024) - 89 یورو / 22 دی 1402

ثبت نام متاخرین (تا 9 فوریه 2024) - 109 یورو / 20 بهمن 1402

تمامی قیمت ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده (22%)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi