اجرا اقامتگاه صحرای مارفا با پرینت سه بعدی

پروژه تازه رونمایی شده توسط ICON و BIG پیشنهاد جابجایی و گسترش کمپ El Cosmico به یک بیابان 62 هکتاری و مجموعه ای از خانه های جدید رادیکال را ارائه می دهد.

به گزارش گالری آنلاین، لیز لمبرت، موسس برند هتل‌های بی‌نظیر Marfa، El Cosmico، با ICON و Bjarke Ingels Group (BIG) همکاری می‌کند تا آینده کمپینگ لوکس در صحرای تگزاس را دوباره تصور کند. ICON به عنوان رهبر فناوری‌های ساخت‌وساز پیشرفته و پیشگامان چاپ سه بعدی در مقیاس بزرگ، مدت‌هاست که اشکال و روش‌های ساختمانی نوآورانه را آزمایش کرده است.

هر سازه کوچکی که با پرینت سه بعدی در مقیاس بزرگ امکان پذیر شده است، با عناصر مجسمه ای از جمله گنبدها، طاق ها و فرم های سهمی شکل می گیرد. در راستای فلسفه جامعه محور El Cosmico، واحدهای مهمان فضاهای مشترک از جمله استخر، اسپا، و امکانات عمومی را احاطه خواهند کرد.

مجموعه ای از خانه های دو، سه و چهار خوابه که توسط گروه Bjarke Ingels (BIG) طراحی شده است، به سمت مناظر وسیعی از کوه های دیویس باز می شود و به امکانات عمومی El Cosmico دسترسی خواهد داشت. مساحت این خانه ها از 1200 تا 2200 فوت مربع خواهد بود. در حالی که رزرو در تابستان 2023 باز خواهد شد، توسعه در سال 2024 آغاز خواهد شد.

logo-samandehi